מלא טופס זה כדי להצטרף ולהמליץ על עורכי דין.

עורך דין מומלץ


אנו ב Jus-Tice Israel מאמינים שעורכי הדין הטובים ביותר יודעים מי הם עורכי הדין הטובים ביותר. זה עיקרון היסוד שמוכיח את עצמו במדריכי עורכי הדין הטובים עשרות שנים ברחבי העולם.

אתר ג’אסטיס אינו מדריך או נותן דירוג רשמי אלא סוקר על פי הערכתו בלבד.

אתר ג’אסטיס עורכי הדין הטובים ביותר בישראל הוא מיזם חדשני האוסף מידע על הפרקטיקה בחום עריכת הדין בישראל לפי פרסומים גלויים ומנסה להמליץ על צוות עורכי הדין המתאימים עבור לקוח המחפש מידע על תחום ההתמחות המשפטי הרלוונטי למקרה שלו.

כיצד נקבעים עורכי הדין הטובים ביותר
ההכרה בעורכי הדין הטובים ביותר נחשבת בקרב לקוחות ואנשי מקצוע משפטיים ככבוד משמעותי המוענק לעורך דין על ידי חבריו. מדריכי עורכי דין האוספים מידע מעמיתים,  זוכים לכבוד המקצוע, התקשורת והציבור, כמקור הפניות המשפטי האמין ביותר בכל מקום.

רשימות עורכי הדין המצטיינים של מדריכי דירוג עולמיים נערכים על ידי עריכת סקרי עמיתים ממצים בהם עשרות אלפי עורכי דין מובילים מעריכים בסודיות את חבריהם המקצועיים. אם ההצבעות לעורך דין חיוביות מספיק להכרה בעורכי הדין הטובים ביותר, על עורך הדין לשמור על הצבעות אלה בסקרים הבאים כדי להישאר בכל מהדורה. עורכי דין אינם רשאים לשלם כל שכר טרחה כדי להשתתף או להכיר בהם על ידי עורכי הדין הטובים ביותר.

מדריך עורכי דין המצטיינים

רשימות עורכי הדין המצטיינים במדריכים המובילים ברחבי העולם מתבצעים על ידי עריכת סקרי עמיתים ממצים בהם עשרות אלפי עורכי דין מובילים מעריכים בסודיות את חבריהם המקצועיים. אם ההצבעות לעורך דין חיוביות מספיק להכרה בעורכי הדין הטובים ביותר, על עורך הדין לשמור על הצבעות אלה בסקרים הבאים כדי להישאר בדירוג הנקבע לו. כדי לשמור על האמינות עורכי דין אינם רשאים לשלם כל שכר טרחה כדי להשתתף או להכיר בהם על ידי עורכי הדין הטובים ביותר.


הליטיגטורים הטובים בעולם

מארק ג’ראגוס עורך דין 
מארק ג’ון ג’ראגוס הוא עורך דין אמריקאי להגנה פלילית ושותפו המנהל של Geragos & Geragos בלוס אנג’לס. 
נולד : 5 באוקטובר 1957 (גיל 63 שנים), לוס אנג’לס, קליפורניה
בן זוג : פאולט (קסביאן) ג’ראגוס
ילדים : טני גרגוס
ספרים : שגיאה: מבט פנימי על האופן שבו מערכת המשפט הפלילי עובדת … ולפעמים לא
השכלה : בית הספר למשפטים לויולה, לוס אנג’לס , מכינת פלינטרידג ‘ , מכללת הרפורד
הורים : בטי ג’יין ג’רגוס , פול ג’ראגוס


ג’ו ג’מייל עורך דין 
ג’וזף דאהר ג’מייל ג’וניור היה עורך דין ומיליארדר אמריקאי. עורך הדין העשיר ביותר באמריקה, הוא מכונה לעתים קרובות “מלך הנזיקין”. בשנת 2011 העריך פורבס את שוויו הנקי בכ -1.5 מיליארד דולר.
נולד : 19 באוקטובר 1925, יוסטון, טקסס
נפטר : 23 בדצמבר 2015, יוסטון, טקסס
ילדים : רוברט לי ג’מייל , רנדל הייג ג’מייל , ג’וזף ד ‘ג’מאיל השלישי
השכלה : אוניברסיטת טקסס באוסטין , בית הספר למשפטים באוניברסיטת טקסס , אוסטין , תיכון סנט תומאס
הורים : מארי ג’מייל , ג’וזף ג’מייל


רוברט שפירו עורך דין 
רוברט לסלי שפירו הוא עורך דין אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות היותו סנגורו לטווח הקצר של אריק מננדז בשנת 1990, וחבר ב”צוות החלומות ” בוויקיפדיה של OJ.
נולד : 2 בספטמבר 1942 (גיל 78 שנים), פליינפילד, ניו ג’רזי
בן זוג : לינל שפירו (1970)
ילדים : ברנט שפירו , גרנט שפירו
ספרים : החיפוש אחר צדק:  תפיסה מוטעית
השכלה : בית הספר למשפטים לויולה, לוס אנג’לס (1968), אוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג’לס (1965), בית הספר התיכון המילטון (1961)

אלן דרשוביץ עורך דין 
אלן מורטון דרשוביץ הוא עורך דין אמריקאי הידוע בעבודתו במשפט החוקתי האמריקני ובמשפט הפלילי האמריקני. הוא לימד בבית הספר למשפטים בהרווארד בין השנים 1964 עד 2013, שם מונה לפרופסור למשפטים של פליקס פרנקפורטר בשנת 1993. 
נולד : 1 בספטמבר 1938 (גיל 82 שנים), ניו יורק, ניו יורק
בת זוג : קרולין כהן (1986), סו ברלאך (1959–1975)


 

עורך דין מומחה בינלאומי