תביעת נזיקין | עו”ד נזיקין ופיצויים

עורכי דין העוסקים בתחום הנזיקין מטפלים בקשת רחבה של מקרים, בהם נגרם לאדם נזק בר פיצוי. לעיתים מדובר בתאונת דרכים או תאונת עבודה, לעיתים בתאונות אישיות, או תאונות תלמידים. בכל אלה מטפל עורך דין נזיקין, אשר דואג לאיסוף כל החומר הרפואי ומגיש תביעה אל חברת הביטוח לקבלת הפיצוי.

עורך דין מומלץ

 

תאונת דרכים  – נזקי גוף ורכוש

החוק בישראל קובע כי אדם שנפגע בתאונת דרכים, זכאי לפיצוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לו, בין אם הוא אשם בתאונה ובין אם לאו. כאשר מדובר על נזק לרכוש, שאלת האחריות היא רלוונטית מאוד משהגורם האחראי הוא זה שיפצה עבור הנזק. בשני המקרים, הפיצוי יינתן על ידי חברת הביטוח, כאשר עורך דין נזיקין מטפל בתביעה והמטרה הנה קבלת הפיצוי המקסימאלי עבור הלקוח. כאשר מדובר בנזקי גוף עקב תאונת דרכים, יש חשיבות רבה לאיסוף כל החומר הרפואי וכן לקבלת ייעוץ של מומחה רפואי לצורך בחינת היקף הנזק שנגרם לנפגע. על פיו, יידע עורך דין נזיקין לבנות את האסטרטגיה לטיפול בתיק ולהעניק ללקוח את הייצוג הטוב ביותר.

תאונת עבודה

כל תאונה אשר התרחשה במסגרת העבודה, הנה תאונת עבודה וזו מזכה את הנפגע בפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי. מדובר ראשית כל בדמי פגיעה המשולמים לתקופה של עד 90 יום ובמידה שנותרה נכות מן הפגיעה, רשאי העובד להגיש תביעה לגמלת נכות מעבודה. כמו כן, לעיתים, ישנה עילה לתביעה נגד המעביד וזאת כאשר התאונה התרחשה בשל רשלנותו. ישנם סוגים שונים של תאונות עבודה, ביניהם מחלת מקצוע, מיקרו טראומה וכן תאונת דרכים אשר התרחשה בדרכו של הנפגע מביתו למקום העבודה או להפך. קבלת הפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי או מן המעביד, מצריכים ייצוג מקצועי של עורך דין נזיקין, אשר לו הידע המשפטי והניסיון המקצועי בתביעות מסוג זה. עורך הדין מייצג את הנפגע מתחילתו של ההליך ועד לסיומו, לרבות ועדות ערר וערעורים בבית המשפט, עד להשגת הפיצוי המקסימאלי.

 

תאונות אישיות

נפלתם ברחוב ונגרם לכם נזק ויש לכם ביטוח תאונות אישיות? עורך דין נזיקין יסייע לכם לקבלת התגמולים מחברת הביטוח כאשר היקף הפיצוי תלוי בסוג הפוליסה עליה חתום המבוטח ובתנאיה. אנשים רבים סבורים ובצדק, כי אם יש להם פוליסת ביטוח, אזי בקרות האירוע המזכה, יוכלו לקבל ללא קושי את הפיצוי לו הם זכאים. הלכה למעשה, חברות הביטוח הן גוף כלכלי וככזה, מנסות הן למצוא נימוקים מדוע לדחות את התביעה המוגשת להן. בשל כך זקוק הנפגע לייצוג משפטי של עורך דין נזיקין, אשר לו ניסיון רב בהתמודדות מול חברות הביטוח ומעורבותו מגדילה באופן משמעותי מאוד את הסיכוי לקבלת התביעה.

 

תאונות תלמידים

כל עירייה ורשות מקומית בישראל, מחויבת לבטח את התלמידים אשר לומדים בשטחה, בביטוח תאונות אישיות. פוליסת הביטוח חלה 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה ומעניקה אפוא כיסוי ביטוחי לכל תאונה, אף אם התרחשה שלא בשעות פעילות בית הספר או בשטחו. אם ילדכם נפגע בתאונה, הנכם זקוקים לשירותיו של עורך דין נזיקין, על מנת להגיש תביעה לחברת הביטוח ולקבל פיצוי במסגרת הפוליסה. לצד הגשת תביעה במסגרת ביטוח תאונות אישיות, ניתן לעיתים להגיש תביעה נפרדת בגין רשלנות או הפרת חובה חקוקה, כאשר הסיבה לתאונה היא רשלנות או הפרת חובה חוקית של העירייה או המקום בו התרחש האירוע. בעת פנייה אל עורך דין נזיקין, יבחן הוא את נסיבות המקרה ויחווה דעתו האם במקרה שלפניו, ניתן לתבוע את חברת הביטוח בלבד, או שקיימת גם עילת תביעה נוספת, כאמור.

עורך דין מומחה בינלאומי 24/7

 

עורכי דין מומלצים בתחום