• שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

עו”ד לענייני משפחה מאיה רוטנברג | עורך דין גירושין | גישור גירושין

עורך דין גירושין מומלץ

עו”ד ומגשרת גירושין מאיה רוטנברג, מנהלת משרד עורכי דין גירושין רוטנברג בתל אביב, משרד מוביל בתחום דיני המשפחה בעל וותק של מעל 20 שנה. המשרד מתמחה במגוון תחומים משפטיים, תחום התמחותו המרכזי של המשרד הוא דיני משפחה, גירושין וירושה על ענפיו הרבים

עורך דין מומלץ

עו”ד לענייני משפחה

במשרד התמחויות בתחום דיני המשפחה, בינהם גירושין, גישור, חלוקת רכוש, משמורת ילדים, מזונות אישה, מזונות ילדים, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, ייפוי כוח מתמשך וכן מומחיות בהליכי גישור ויישוב סכסוכים.

משרד עורכי הדין מאיה רוטנברג הוא מוביל בתחומו ונבחר על ידי מדריכי הדירוג בישראל כאחד הטובים בתחום דיני המשפחה. במשרד ידע משפטי נרחב, וניסיון מקצועי עשיר כמו גם תודעת שירות גבוהה, מוסר עבודה גבוהה, ומחויבות ללקוחות.

עבודה יסודית, יעילה ומהירה הינם סימני ההיכר של המשרד, תכונות אלו וחזון הפכו אותו למשרד עורכי דין מוביל בתחומו בישראל.

עורכי דין לענייני משפחה

צוות המשרד כולל כארבעה עורכי דין ומתמחים, כל עורכי הדין במשרד הינם בעלי השכלה משפטית ענפה וניסיון של שנים בייצוג לקוחות בבתי המשפט ובבתי הדין השונים וידע נרחב בגישור ויישוב סכסוכים.

במשרד צוות רב לשוני המטפל בקשת רחבה של תיקים, לרבות תיקים מורכבים משפטית וערעורים לערכאות דין גבוהות ותיקים מורכבים המערבים את המשפט הבינלאומי הפרטי.

Bibliography

משרד עורכי דין מאיה רוטנברג. “גירושין וגירושים בישראל.”

רוטנברג, מאיה. “גירושין וגירושים בישראל.” עורך דין גירושין, 2020, https://rotenberglaw.co.il/divorce.

עו”ד מאיה רוטנברג: עורך דין גירושין

מגשרת גירושין מומלצת

עורכי דין בתל אביב: ייעוץ משפטי לכל תחומי החיים

 

עו”ד מגשרת גירושין מאיה רוטנברג
משרד עורך דין גירושין מאיה רוטנברג עוסק מזה למעלה מ20 שנים בסכסוכי גירושין מורכבים, מזונות ילדים, סכסוכי משמורת, הסכמי ממון, דיני משפחה ומעמד אישי, סכסוכי רכוש, אימוץ, פונדקאות, חטיפת ילדים, ידועים בציבור, הסכמי חיים משותפים, דיני ירושה, מימוש צוואה, עריכת צוואות ניהול עיזבונות וסכסוכי ירושה.

עו”ד גירושין – מצוינות ותוצאות
משרדנו מהמובילים בתחום דיני המשפחה הנו משרד בוטיק המעניק יחס אישי לכל לקוח.
משרד עורכי הדין מאיה רוטנברג מהמובילים בישראל, שואף לספק סיוע משפטי ומענה אדיב, רגיש, מקצועי, אישי ויעיל ללקוחות בישראל ובעולם

חזון של הצלחה: יישום פתרון יעיל, יצירתי צודק ומהיר לסיום סכסוכים, בשיתוף פעולה עם הלקוחות ובהתאם לצורכיהם, מצוינות ותוצאות בהליכי גירושין ודיני המשפחה

צוות עורכי דין: משרד עורכי דין מאיה רוטנברג
כל עורכי הדין בתחום הגירושין במשרד הינם בעלי ידע רב בגישור, אנו פועלים בשיטות גישור חדשניות המייצגות תפיסת עולם של המנעות ממלחמות השגת יעדים בזמן הקצר והחסכוני ביותר.

בעזרת גירושין בגישור אנו מיישמים דרך לפתירת עימותים רגשיים אלטרנטיבית להליכים בבית משפט, פועלים במהירות מירבית ובמטרה ששני הצדדים יסכימו על הפתרון הטוב ביותר.

שיתוף פעולה בין משרדי: שיתוף פעולה עם עורכי דין נוספים בישראל ובחו”ל מארצות שונות ובתחומים שונים,
מתן תמיכה ללקוח בתחומי משפט נוספים.

עורכי דין ת”א יפו

עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב

גישור גירושין ת”א

 

התמודדות עם ענייני דיני משפחה דורשת סיוע מיוחד מעורך דין גירושין . הצוות המשפטי שלנו ב- משרד עורכי דין לענייני משפחה מומלץ בתל אביב של עו”ד מאיה רוטנברג יספק לך את הייעוץ והייעוץ המשפטי הדרוש לך כדי להמשיך בכל עניין של דיני משפחה שעשוי להיות לך בהישג יד. משרדנו מבין שהרבה עומדים על הפרק כאשר עומדים בפני גירושין או מאבק משמורת. צור קשר עם משרד עורכי דין לענייני משפחה מומלץ בתל אביב של עו”ד מאיה רוטנברג עוד היום כדי לדון בשירותים שלנו וללמוד כיצד נוכל להדריך אותך בתהליך המשפטי שלפניכם.

עורך דין גירושין תל אביב | בצד שלך
עורך דין גירושין ב-משרד עורכי דין לענייני משפחה המומלץ בתל אביב של עו”ד מאיה רוטנברג מבין שגירושים יכולים להיות מתישים מבחינה רגשית, כלכלית ומשפטית. אנחנו רוצים לעזור לך בזמנים קשים אלה ולתמוך בך כאשר אתה הכי זקוק לנו. התקשר למשרדנו עוד היום כדי ללמוד כיצד נילחם למען התוצאה הטובה ביותר של הגירושין שלך. אנו מבטיחים לשמור ולהגן על זכויות הלקוחות שלנו. צור איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל.

תל אביב

מרכז

שירות בכל רחבי הארץ

שירותי דיני המשפחה שלנו
הצוות המשפטי ב- משרד עורכי דין לענייני משפחה מומלץ בתל אביב של עו”ד מאיה רוטנברג, מתגאים ביכולתם להדריך את לקוחותיהם ביעילות במגוון רחב של ענייני דיני המשפחה הבאים, לרבות:

גירושין ברבנות
גירושין בשווי נטו
גירושין עם עסק
ערעור גירושין

הפרדה רכושית בני זוג
אגף רכוש זוגי
משמורת על ילד
מזונות ילדים

legal500
מְזוֹנוֹת
אלימות במשפחה
ערעורים בדיני משפחה
סוגיות של דיני משפחה להט”ב
שינויים לאחר פסק הדין
הסכמי ממון

בחירת עורך הדין הנכון
משרד עורכי דין משפחה המנוסה שלנו מבין כי התמודדות עם עניין של דיני משפחה יכולה להיות מלאה ברגשות ומתח. קל להיות מוצף בהליך משפטי כמו זה. בגלל גורמים אלה, הצוות המשפטי שלנו ניגש לשירותים שלנו על ידי שמירה על עצמנו נגישים, כנים ותקשורתיים. אנחנו רוצים שיהיה לך נוח לדעת שהעניינים המשפטיים שלך בידיים שלנו. משרדנו טיפל באינספור ענייני משפחה של לקוחות ומוכן לקחת על עצמו את המקרה הבא. תמיד נזכור את האינטרס שלך. התקשר אלינו עוד היום כדי להתחיל בתהליך זה.

הצלחות בתיקים מורכבים

צור קשר עם עורך דין גירושין מומלץ עם נסיון מעל 25 שנים
עורך הדין  לענייני גירושין מוקדש למאבק למען הלקוחות שלנו. אנחנו רוצים שכל אחד מהלקוחות שלנו ישיג את מטרותיו ויתקדם בחייו כשהם נכנסים לפרק החדש הזה. אם אתם עומדים בפני גירושין, חשוב להבין שמשרדנו טיפל באינספור תיקי גירושין ויש לנו את הניסיון הדרוש לקחת את שלכם בהמשך. אנו רוצים שתשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור הגירושין שלך. צור קשר עם משרד עורכי דין לענייני משפחה מומלץ בתל אביב של עו”ד מאיה רוטנברג עוד היום כדי להתחיל. אנחנו כאן כדי לעזור.

 

עו”ד מאיה רוטנברג (עורך דין גירושין)

עו”ד גירושין מומלץ 2024

מגשר גירושין מומלץ 2024

עורך דין לענייני משפחה מומלץ 2024

עורך דין מומחה בינלאומי

 

קישורים ברשת

המלצות