פתיחת עסק חדש יכולה להיות מלהיבה. ובכל זאת, עבור יזמים ראשונים, הריגוש הזה קיים במקביל לחשש שהמיזם שלהם ייכשל.
עורך דין מומלץ
השקיעו בעסק שלכם מההתחלה
לדוגמא, אתה עלול לדאוג לנטל פיננסי, כמו אם תהיה רווחי בטווח הארוך, או כמה תוציא על הקמת העסק. אם אינך מכיר את עלויות ההקמה, אלה ההוצאות שתצטרך לפני שהעסק שלך מייצר הכנסה.
למרבה הצער, מקובל שבעלי עסקים חדשים קופצים בצורה אקראית לתכנון מבלי לשקול אם הם יכולים להרשות לעצמם עלויות הדרושות להפעלת עסקים קטנים. זה מוביל לעיתים קרובות לכך שהעסק אינו מסוגל לקיים את עצמו. אם אינך מקפיד על תכנון מימון בהתחלה, אתה עלול לסכן את עתיד העסק שלך.
עלויות ההקמה העסקיות המובילות שיש להכיר:
1. הוצאות מחקר לפני פתיחת עסק, תוכל לבצע מחקר שוק אודות הענף הפוטנציאלי שלך. יש סטארט-אפים שמזניחים את הצעד הזה, מה שגורם להם להיות לא מסוגלים לבצע את הרעיונות שלהם. כדי להימנע מכך, שקול להעסיק חברת מחקר שוק שתסייע לך בתהליך ההערכה. כמובן שתצטרך לשלם למומחים האלה, אז כלול זאת בתקציב שלך.
2. ציוד לרוב העסקים החדשים יהיה צורך מיידי בציוד. לדוגמא, אם אתה פותח חברת הובלות, תצטרך לרכוש משאית. לחלופין, אם תפתח מסעדה, תצטרך לרכוש תנורים וציוד מטבח אחר. בהתאם לענף שלך, הציוד יכול להיות יקר, במיוחד אם יש לך מספר עובדים הזקוקים לציוד משלהם. למרבה המזל, ישנם סוגים רבים של מימון ציוד , החל מהלוואות ועד שכירות ועד קווי אשראי. אם אתה חושש שלא תוכל להרשות לעצמך ציוד הכרחי, ייתכן שתרוויח מבקשת מימון ציוד כדי להתחיל. בלי קשר, אם העסק שלך זקוק לציוד, עליך להסביר זאת בתקציב שלך.
3. אגרות בעת פתיחת עסק תצטרך לבחור ישות עסקית שתקבע את אופן בניית המסים של העסק שלך. למשל, אם תשלב את החברה שלך, זו תהיה ישות משפטית נפרדת, ותצטרך להגיש מאמרים בהתאגדות עם המדינה שלך. אנו מציעים לעיין בפירוט המדינה לפי מדינה של איגוד העסקים הקטנים (SBA) כדי לקבוע כמה יעלה לשלב עסק במדינתך. גם אם תדלג על שלב זה לעת עתה, סביר להניח שתצטרך להירשם ולהגיש בקשה לרישוי ו / או אישורים פדרליים או מדינתיים. עסקים מסוימים, כמו אלה בענפי החקלאות או התעופה, זקוקים לרישוי פדרלי, בעוד שתעשיות מבוססות שירות כמו מספרות ורופאי שיניים צריכות להיות בעלות רישיונות מקצועיים.
4. שטחי משרדים לא משנה אם אתה שוכר או רוכש מיקום עסק, זה יהיה יקר למדי. בשל כך, בעלי עסקים קטנים רבים פועלים מבתיהם כדי לחסוך כסף. אם אתה מתחייב לשכירות לטווח ארוך, אתה יכול לשלם סכום כסף לא מבוטל. בנוסף, תצטרך לקחת בחשבון שירותים ועלויות תפעול אחרות.
גם אם אתה יכול להרשות לעצמך, תצטרך להתמודד עם משימות כגון: משא ומתן על חוזה שכירות תכנון פריסה קניית רהיטים הגדרת ציוד חשוב גם לציין כי ייתכן שתצטרך להתחיל לשלם עבור שכר דירה לפני תחילת העסק שלך. לפיכך, אם תניח פיקדון ותשלם שכר דירה לפני פתיחת העסק שלך, זה נחשב כהוצאות הפעלה. אפשרות פופולרית נוספת היא חללי עבודה משותפים . הם זולים יחסית ומוגדרים ומוכנים לשימוש מהיום הראשון. רבים מהם כוללים ריהוט, אינטרנט, מדפסות, מטבחים, חדרי ישיבות ומתקנים אחרים. אתה יכול להצטרף למרחב אחד או להשתמש באפליקציות חברות לעבודה משותפת הדומות ל- WeWork, המאפשרות לחברים לעבוד ממספר מקומות, אך בתקציב הרבה יותר משתלם.
5. מלאי אף על פי שכל העסקים אינם מוכרים מלאי, אם אתה בענפי הקמעונאות, המסעדות, הסיטונאות או הייצור, סביר להניח שאתה זקוק למלאי כלשהו. למרבה הצער, הזמנת מלאי יכולה ליצור אתגרים פיננסיים. אם יש לך יותר מדי מלאי, אתה מסתכן בקלקול או להיתקע עם פריטים שלא מוכרים. אבל אם יש לך מעט מדי מלאי, אתה עלול לאבד לקוחות שלא מוכנים לחכות למלאי פריט. אף על פי שקיים מימון מלאי , הוא כולל דרישות מינימום אשר בדרך כלל אינן אפשריות לעמידה בעסקים מתחילים חדשים. אנו מציעים להפוך את המלאי לחלק מתקציב ההפעלה הראשוני שלך, ואז להגיש בקשה למימון לאחר שהעסק שלך יהיה פעיל.
6. פרסום כשתפתח את העסק שלך, תצטרך להפיץ את הבשורה על המוצרים והשירותים שלך. לדוגמה, ייתכן שתשקיע ב: כרזות כרטיסי ביקור פרסום מקוון PPC מודעות דפוס עלונים מבלי להשקיע בשיווק, לא תוכל לצבור מכירות. ובכל זאת, כדי לשמור על עלויות נמוכות, אנו ממליצים להשתמש באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר כדי לפרסם את העסק החדש שלך בחינם עד שהעסק שלך יתחיל לייצר מכירות! התחלה עסקית-עלויות בטקסט
7. אתר אנו חיים בעולם מונחה טכנולוגיה, והנוכחות המקוונת של הסטארטאפ שלך היא לרוב האינטראקציה הראשונה שמישהו יקיים עם המותג שלך. בשל כך, חשוב שלעסק שלך יהיה אתר בעל מראה מקצועי. מרבית הלקוחות חוקרים מוצרים או שירותים באינטרנט. למרות זאת, ל -59% מהעסקים עם פחות מחמישה עובדים אין נוכחות מקוונת. קל מאוד להבטיח שאתה נמצא ב -41 האחוזים האחרים, הודות לשירותים כמו Squarespace ו- WordPress.
כדי להתחיל, הירשם לשם דומיין, אשר בדרך כלל כרוך בתשלום שנתי. לאחר מכן בחר מערכת ניהול תוכן (CMS) שתוכל לבנות באמצעותה את האתר שלך. לפעמים שירותי CMS הם בחינם, אך לרוב נדרשת עלות מנוי חודשית או שנתית. אם אתה די מתמצא בטכנולוגיה, זה די פשוט לעשות זאת גם ללא רקע קידוד, אך אם אינך מכיר את עיצוב אתרים ייתכן שתרצה להעסיק חברת עיצוב אתרים שתקים את האתר. כמובן שזו תהיה עלות נוספת, אך בדרך כלל כדאי להשקיע.
8. ציוד משרדי באופן מפתיע, ציוד משרדי יכול להסתדר די מהר. הוצאות אלה יכולות לכלול: שולחנות כִּיסְאוֹת מחשבים ותוכנה טלפונים מקררי מים מְקָרֵר מיקרוגל מכונת קפה ארונות תיוק אל תתעלם מציוד משרדי, מכיוון שהם יכולים להפוך לחלק משמעותי מתקציבך. אם אינך יכול להרשות לעצמך את עלויות המשרד האלה, אולי הגיוני לעבוד במקום מרחוק.
9. כלי עזר עלות מסוג זה חלה על משרדים מסחריים אתה תהיה אחראי לתשלום החשבונות הבאים: חשמלי גַז מים מרשתת מכשיר טלפון בעת קביעת תקציב העסק שלך, יש לשקול זאת לא רק כעלות הפעלה, אלא גם כהוצאה עסקית שוטפת.
10. שכר עבודה אם שכרת עובדים, תצטרך לשלם להם גם אם העסק שלך עדיין לא מייצר כסף. בנוסף, אתה צריך להקצות סכום מסוים לשלם לעצמך. זכור שעלויות השכר כוללות גם: פיצויים זכויות סוציאליות עמלות תשלום עבור שעות נוספות.
11. יועצים מקצועיים זה עשוי להיות מפתה לנסות לקחת על עצמו כמה שיותר אחריות כדי לחסוך כסף. במקום זאת, זה יכול להיות יותר זהיר להעסיק אנשי מקצוע כמו מנהלי חשבונות, רואי חשבון או עורכי דין. לדוגמאות, רואי חשבון יכולים להסביר מבנים משפטיים שונים חברה בע”מ שותפות ובעלות יחיד. הם גם יכולים לעזור לך להבטיח שאתה מציית לחוקים . כאשר עונת המס מתקרבת, רואה החשבון שלך יכול לחסוך לך כסף בניכויים על החזר המס שלך. זו רק דוגמה אחת לאופן שבו מיקור חוץ של משימות מסוימות יכול להועיל לעסק שלך בטווח הארוך, גם אם זה מוסיף לעלויות ההפעלה שלך!
12. ביטוח בדיוק כמו שאתה מגן על הבריאות, על המכונית ועל הבית, גם העסק שלך זקוק להגנה. ישנם כמה סוגים שונים של ביטוחים עסקיים , ובהתאם לענף העסק שלך זה יכול לחסוך לך כסף ולחץ בעתיד.
הצעדים הבאים:
1. להבין הוצאות חוזרות לעומת חד פעמיות רבים מהעלויות הללו יחזרו על עצמם, כך שתצטרך להרשות לעצמך אותן על בסיס חודשי או שנתי. אחרים, כגון שילוב אגרות או ריהוט משרדי, נחשבים לעלויות חד פעמיות. כשאתה מחשב את הוצאות ההפעלה שלך, כלל אצבע טוב הוא להיות מסוגל לכסות שישה חודשי הוצאות מראש.
2. ציד מציאות צרכנים חכמים מבצעים מחקר מקיף לפני שהם מבצעים רכישות ומכירים בכך שיש דרכים להפחית עלויות עסקיות מסוימות. שימוש בתוכנות ניהול עסק במקום להעסיק מנהל חשבונות במשרה מלאה , לעבוד מהבית במקום לחתום על חוזה שכירות למשרד מסחרי, ולעשות את מרבית השיווק שלך באמצעות מדיה חברתית ושיווק תוכן יעזור להפוך את התקציב שלך לניהול מעט יותר.
3. המשך מימון סטארט-אפ מעט מאוד בעלי עסקים קטנים יכולים לממן את עלויות ההפעלה העסקית שלהם לבד. בדרך כלל, מימון סטארט-אפ לעסקים קטנים מגיע מהלוואות, קווי אשראי, וכן כרטיסי אשראי .
בנוסף, שקול לנסות לממן את עלויות ההפעלה בעצמך, ואז בקש הלוואה לעסקים קטנים ברגע שהעסק שלך פועל. מסקנה: השקיע בעסק שלך מההתחלה לפני שתתחיל עסק, עליך לשקול היטב את הרעיון או המוצר שלך, כמה אתה יגבה, ולהבין את האתגרים שאתה יכול להתמודד איתם. ואז, ברגע שאתה מקים את החברה שלך, יהיה עליך לשקול כמה כסף אתה צריך להתחיל, כיצד לבנות את העסק שלך וליצור תוכנית עסקית שתשמור על סידורך.
מימון הוא אחד החלקים המלחיצים ביותר של יזמות, אך להיות מציאותי לגבי כמה כסף אתה צריך ולהעריך בצורה מדויקת את עלויות ההקמה העסקית שלך יעשה דרך ארוכה. עלויות ההפעלה פשוטות מבחינה רעיונית: הוסף הוצאות שתצטרך לפני תחילתך, נכסים שתזדקק להם וכמה כסף תזדקק כדי להיות פעיל במהלך החודשים הראשונים לפני תחילת המכירות.