• שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

משרד עורכי דין פלילי הכי טוב תל אביב

פרקליט ההגנה הפלילית בתל אביב
סניגור פלילי תל אביב

עורך דין מומלץ

עורך דין פלילי מומלץ

אם נעצרת התקשר לסניגורינו הפלילי בתל אביב במס058-6831777 קו חירום פלילי חינם 24/7. מעצר או הרשעה בפלילים יכולים לשנות את חייך לנצח. אל תתנו לזה. יש לך את הזכות להגן על עצמך, ו- jus-Tice israel lawyers, יכולה לעזור.

אינך צריך להסס לפנות לעו”ד אם הואשמת בפשע. המדינה תתחיל לבנות תיק נגדך ברגע שתעצר אותך. קריטי לאתגר את התביעה בכל שלב. פיתחנו גישה אגרסיבית המאפשרת לנו למזער את ההשלכות של המעצר שלך. עלינו להתחיל מיד.

העתיד שלך חשוב. הגנו בהצלחה על לקוחות ברחבי ג’פרסון קאונטי, קנטקי במשך יותר מ -15 שנה. התקשרו עוד היום למשרד תל אביב לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית.

כיצד יעזור לי עורך דין פלילי בתל אביב לאחר המעצר שלי?
עורך דין להגנה פלילית בתל אביב מסביר ללקוח לתכנן את התיק בבית המשפט.
נעצרת. העתיד שלך בסכנה. שכירת עורך דין פלילי תעניק לך את הטוב ביותר להבטחת טיעון או התרחקות מהאישומים, בסך הכל.

להלן מה שאתה יכול לצפות כאשר אתה סומך על עורכי הדין ההגנה הפלילית העקשנית ב- jus-Tice israel lawyers שיטפלו בתיק הפלילי שלך בתל אביב.

אנו נדאג שהמעצר שלך היה חוקי
המשטרה לא יכולה פשוט לעצור אותך בלי סיבה. לשוטרים יש חשד סביר לביצוע מעצר. חשד סביר פירושו שלמשטרה צריכה להיות יותר מ”תחושת בטן “שעשית משהו לא בסדר. עליהם להיות בעלי “עובדות ספציפיות וניתנות לביטוי” המרמזות על עבירה פלילית כלשהי. ללא חשד סביר, מעצר אינו חוקי. אם החשד שלך שעצרת במחוז ג’פרסון, ק”י, היה בלתי חוקי, ההאשמות נגדך לא יכולות לעמוד.

אנו נקבע אם זכויותיך נפגעו
אתה לא צריך לדבר עם המשטרה אם אתה לא רוצה. אתה לא צריך לתת למשטרה לערוך חיפוש ברכב, בתיק או בבית שלך אם אין להם סיבה סבירה . אי אפשר להכריח אותך להפליל . למרבה הצער, המשטרה לא תמיד מכבדת את זכויותיך. חלק משתמשים בטקטיקות הפחדה ומנסים לתמרן אותך לשתף פעולה. אחרים פשוט מתעללים בתג ואינם פועלים לפי חוק החוק. לא ניתן למדינה להרוויח כאשר זכויותיך נפגעות.

עורכי הדין שלנו יבקשו מכם לספר מחדש על יחסי הגומלין שלכם עם המשטרה לפני, במהלך ואחרי המעצר. נדבר עם עדים ונבדוק את הצהרות ודיווחי המשטרה. נזהה בעיות אפשריות ונשתמש בהן כבסיס להגנה שלך.

אנו נחקור את הנסיבות סביב הפשע שלך לכאורה
חקירה מעמיקה תהיה קריטית כאשר נבנה את ההגנה שלך. עורכי דינו בתל אביב לא ישאירו אבן בשטח כשאנחנו בוחנים את הפשע שלכם לכאורה. במהלך חקירתנו, אנו:

סקור את דיווחי המשטרה
ניתוח צילומי זירת פשע וצילומי וידאו
ראיין עדים, כולל שוטרים
התייעץ עם מומחים ומומחים שיכולים לשפוך אור על ההיבטים והפרטים המסובכים יותר של המקרה שלך, וכן
זהה חשודים פוטנציאליים אחרים או הסברים לאירוע שהוביל למעצרך.
אנו נוקטים בגישה מעשית לכל תיק פלילי שאנו חוקרים. מטרתנו היא למצוא ראיות המעוררות ספק באשמתך ומערערות את התביעה נגדך.

נעבוד עם המומחים הטובים ביותר

המדינה תסתמך על עדות וייעוץ של מומחים כשהיא בונה את התיק שלה נגדך. מגיע לך גם מומחים לצידך. במשך 15 השנים האחרונות, הצוות המשפטי שלנו מטפח מערכות יחסים מקצועיות עם כמה מהמומחים המכובדים ביותר במדינת קנטקי. אלו כוללים:

רופאים ואנשי רפואה
מומחים פסיכיאטריים
שוטרים ובלשים לשעבר
מדענים משפטיים
פתולוג משטרתי
מומחים בליסטיסטים
מומחים לזיהוי פלילי במחשב
פקחי שחזור תאונות ועוד.
בעזרתם נוכל להבין טוב יותר את הראיות והנסיבות של המקרה שלך. זה יאפשר לנו לזהות היכן המקרה של המדינה עשוי להיות חלש וכיצד לבנות את ההגנה שלך לתוצאות הטובות ביותר.

נאתגר כל עדות
זה שהמדינה טוענת שיש לה עדות לפשע לא אומר שהעתיד שלך תם. עורכי הדין שלנו יערערו באגרסיביות על תוקפו של כל דבר שיש למדינה. אם הראיות חלשות, נציין זאת. אם הראיות מוכתמות מכיוון שהן נאספו לאחר הפרה של זכויותיך, נבקש מבית משפט לזרוק אותן. ללא הוכחות, למדינה אין רגל לעמוד עליה. התובעים, שיתמודדו עם הפסד בבית המשפט, יהיו נוטים יותר להגיש טיעון או לבטל את האישומים.

מגיע לך עו”ד שלא יפסיק להילחם עבורך ועתידך. זה מה שאתה מקבל כאשר אתה שוכר את הצוות המשפטי המנוסה ב- jus-Tice israel lawyers שיטפל בהגנה הפלילית שלך. התקשר עוד היום למשרד עורכי הדין של תל אביב כדי ללמוד עוד ולהתחיל בעניינך.

 

אנו מטפלים בכל האישומים הפליליים בתל אביב.

חלק ממשרדי עורכי הדין מטפלים במגוון תיקים משפטיים. העתיד שלך על הקו. אתה צריך עו”ד המתמקד אך ורק בהגנה פלילית. בחברת jus-Tice israel lawyers אנו מייצגים רק לקוחות המתמודדים עם עבירות של עבירה או עבירות פליליות.

מכיוון שיש לנו מוקד יחיד, יש לנו הבנה מעמיקה של המשפט הפלילי בקנטקי. אנו יודעים כיצד תתייחס התביעה לתיק שלך. אנו מכירים את החוקים מבפנים ומבחוץ. אנו מכירים את הכללים וכיצד ניתן לבנות הגנה כדי להביא לך את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

משרד עורכי הדין שלנו בתל אביב מטפל בכל הנושאים הפליליים, כולל:

פשעי סמים
תקיפה ואלימות
אלימות במשפחה
פשעי נוער
רֶצַח
צווי הגבלה
שׁוֹד
פשעי מין
פשעי גניבה
עבירות על תנאי
הדחה

אל תהסס לפנות למשרד עורכי הדין שלנו אם אתה או מישהו שאתה אוהב נעצרו. עורכי הדין שלנו יסייעו לכם בכל שלב בתהליך. אנחנו נהיה לצידך מהערעור עד סוף המשפט. התקשר אלינו עוד היום כדי להתחיל.

האם עלי לעבוד עם המשטרה או התובעים בתיק שלי?
מרגע שנעצרת, משטרה ותביעה המדינה ינסו לגרום לך להודות או להגיד משהו שיכול לשמש נגדך. הם ישתמשו בטקטיקות הפחדה וינסו לבלבל אותך. הם ישאלו שאלות תמימות לכאורה כדי לאסוף מידע שיכול לפגוע בך. הם יעשו כל דבר חוקי או חוקי-גבולי כדי לקבל הוכחות שיזכו בתיק שלהם.

אל תתנו להם סנטימטר. דע כי יש לך את הזכות לשתוק. מסרבים לענות על שאלותיהם. בקש את עורך הדין שלך ואז אל תגיד יותר. תן לנו לדבר בשמך.

תחומי עיסוק בהגנה פלילית בתל אביב
נהיגה בשכרות
מחסום  ביקורת בתל אביב.

אל תזלזל בהשפעה של הרשעה נהיגה בשכרות על חייך. אתה צריך להילחם בהאשמות מההתחלה. עדויות במקרים של נהיגה בשכרות לרוב אינן אמינות. מכשירי ינשוף, במיוחד, נוטים לתת קריאות לא מדויקות. בדיקות פיכחון בשטח לא תמיד נערכות כראוי. קריטי לערער על כל הוכחות שיש למדינה.

עורכי הדין שלנו  ינתחו את כל הראיות בתיק נהיגה בשכרות שלכם. נזהה בעיות אפשריות שיכולות לשמש אותך לטובתך. אנו נקבע אם זכויותיך הופרו. אנחנו לא נותנים לתובעים להשתמש בראיות רעות כדי להרוס את העתיד שלך.

תקיפה וחבלה
זה לא חוקי לגעת או לאיים לגעת באדם אחר ללא הסכמתם. אתה לא בהכרח צריך לגרום לפציעה כדי לעמוד בפני אישומים פליליים בגין תקיפה או סוללה. ללא הגנה חזקה, תעמוד בפני עונשים קשים, כולל אפשרות של זמן מאחורי סורג ובריח.

האם האשימו אותך בתקיפה וחבלה כאשר פשוט פעלת מתוך הגנה עצמית? עורכי הדין שלנו לתקיפה באזור המרכז יכולים לעזור. נוכיח כי פעולותיך היו אך ורק להגנה על עצמך או על אדם אחר.

אלימות במשפחה
המדינה מתייחסת ברצינות רבה לטענות על אלימות במשפחה. התיקים עומדים לדין באגרסיביות והעונשים קשים. עם זאת, בדרך כלל יש מעט מאוד ראיות ישירות התומכות בטענות על התעללות. מקרי אלימות במשפחה מסתכמים לעתים קרובות בטיעוני “הוא אמר”, “אמרה”. במקרים מסוימים, הטענות על אלימות במשפחה הן שקריות לחלוטין.

מגיע לך עו”ד שמבין כיצד לנווט בעניינים מורכבים אלה ולעזור לך להתרחק. עורכי הדין שלנו לאלימות במשפחה בקנטקי יבנו תיק המקדם את דמותך ונוטה להפריך את הטענות כלפיך. נדבר עם עדים, נסרק רשומות טקסט וטלפון, נחקור מדיה חברתית ונעשה כל מה שצריך כדי להשיג את הראיות הדרושות לנו כדי לנצח את ההאשמות.

פשעי מין
מעטים הפשעים חמורים יותר מאלו הקשורים לסקס. בין אם הואשמת בחשיפה מגונה או אונס, ההשלכות של הרשעה עלולות להיות הרסניות. אם אתה מורשע, ייתכן שאתה מסתכל על זמן משמעותי בכלא ורישום חובה במרשם עברייני המין.

אתה צריך עו”ד בעל ניסיון ותיעוד של הצלחה בהגנה על פשעי מין. סביר שלמדינה אין הוכחות פיזיות מועטות עד שאין להן קשר לעבירה הפלילית. במקום זאת, התביעה תסתמך על ראיות נסיבתיות כדי לנסות להרחיק אותך. עורכי הדין שלנו לפשיטת מין בקנטקי יודעים לפרק תיק המבוסס על ראיות מסוג זה.

פשעי סמים
בעוד שמדינות רבות ברחבי הארץ החלו להכשיר תרופות מסוימות, קנטקי לא. המדינה עדיין מחויבת במלואה למלחמה הכושלת בסמים. אתה יכול לעמוד לרשות מאסר רציני רק בגלל החזקת כמויות קטנות של מריחואנה או סמים אחרים.

הוכחות בענייני סמים פליליים לא תמיד מתקבלות באופן חוקי. למעשה, מקובל שהמשטרה אוספת ראיות בתיק סמים באמצעות חיפושים והתקפים בלתי חוקיים . אל תתנו למדינה ליהנות מפגיעה בזכויותיכם. סמכו על כך שעורכי הדין שלנו להגנה על עבירות סמים בקנטקי יוכיחו שהחיפוש לא היה חוקי וישלחו את הראיות מהתיק שלכם. ללא ראיות, המדינה תתקשה לעמוד בנטל ההוכחה שלה.

גניבות ופשעי רכוש

אל תתנו להאשמות שגנבתם משהו להרוס את עתידכם. בין אם הואשמו בגניבה בחנות, בפריצה או בזיוף, עליכם להילחם באישומים בכל שלב. זה יכול להיות קשה להחזיר את האמון ברגע שהורשעת בפשע גניבה. עבירת גניבה ברישום הפלילי שלך יכולה לעצור את הקריירה שלך ולהגביל את אפשרויות העבודה העתידיות.

עליך לדבר עם עו”ד אם נעצרת על עבירת גניבה. המדינה צריכה להוכיח שלקחת ביודעין משהו שלא שייך לך מתוך כוונה להרחיק אותו מבעליו החוקיים. ישנן מספר הגנות שניתן לטעון בשמך. עם זאת, אילו הגנות מתאימות וכיצד משתמשים בהן יגרום או ישבור את המקרה שלך. עורכי הדין להגנת הפשע שלנו בגניבה בקנטקי יודעים כיצד לבנות את ההגנה שלכם כדי להביא לכם את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

הדחה
הרשעה בפלילים לא חייבת להישאר איתך לנצח. כמה פשעים יכולים להימחק מהרישום הפלילי שלך. עורכי הדין שלנו להגנה פלילית בקנטקי יכולים לעזור לך לנקות את התיק שלך, כך שתוכל להתחיל מחדש. כאשר הרשומה שלך נמחקת או נאטמת, אף אחד לא צריך לדעת על הבעיות המשפטיות שאולי היו לך בעבר.

אל תהסס לקבל עזרה לאחר המעצר שלך – שוחח עם עו”ד הפלילי של תל אביב ב- jus-Tice israel lawyers היום
צור קשר עם jus-Tice israel lawyers אם אתה נחקר או נעצר על עבירה. עורכי דינו הם שוטרים לשעבר ומומחים להגנה פלילית. אנו נלחמים להגן על לקוחות כמוך במשך ישנים רבות של נסיון. אנו מטפלים רק בעניינים פליליים ויודעים כיצד המערכת פועלת. אנו נהיה הסנגורים החריפים ביותר שלכם ונגן עליכם מפני כל הטענה בדבר התנהגות פלילית.

אנו מציעים קו חירום חינם, אל תהססו להתקשר עוד היום למשרדי עורכי הדין שלנו בתל אביב. אנו נבדוק את המקרה שלך, נסביר את זכויותיך המשפטיות ונענה על כל שאלה שיש לך בנוגע למעצרך במחוז ג’פרסון, ק.י. ככל שתתקשר מוקדם יותר, כך נוכל להתחיל בהגנה שלך מוקדם יותר. אנו משרתים לקוחות באזור המרכז של תל אביב הגדול יותר, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה, מודיעין.

 

רשימת עורכי דין

קישורים ברשת

המלצות