עורך דין פלילי justice

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

עורכי דין בתחום הנזיקין

מהו עורך דין נזיקין?
עורך דין נזיקין הוא סוג של עורך דין המתמחה בתיקי דיני נזיקין. דיני נזיקין הם תת-קטגוריה של המשפט האזרחי הכוללת מגוון רחב של סוגי תיקים. דוגמאות נפוצות כוללות:

עורך דין מומלץ

תקיפה אזרחית או איום בתקיפה אזרחית;
גרימת מצוקה רגשית מכוונת;
מאסר שווא ;
הסגת גבול למקרקעין, הכרוכה במקרקעין או הסגת גבול למטלטלין, הכרוכה ברכוש אישי;
אחריות מוצרים;
מוות בעוולה;
השמצה;
חדירה לפרטיות; ו
רשלנות .
עורכי דין נזיקין מנוסים בטיפול בתיקים הכוללים מספר תחומי משפט, כפי שעושים רוב תיקי הנזיקין. בנוסף, חוקי הנזיקין עשויים להשתנות ממדינה למדינה ועורך דין נזיקין יוכל לחקור חוקים מקומיים וכן כל חוק רלוונטי אחר.

עורך דין נזיקין יכול לבדוק את תביעתך ולקבוע אם אתה עשוי להיות זכאי לגבות פיצויים בגין פציעה או אובדן. המטרה העיקרית של דיני הנזיקין היא לפצות אדם שנפגע על הפסדיו ועורך דין נזיקין יסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

מה עושים עורכי דין בתחום הנזיקין?
עורכי דין נזיקין מטפלים במגוון תביעות. כמעט כל תיקי נזקי גוף נכנסים לקטגוריה של דיני נזיקין. מקרי נזקי גוף יכולים לכלול פציעות החלקה ונפילה , תאונות דרכים ותביעות רשלנות רפואית .

מקובל שתביעות נזיקין מערבות תחומים רבים ושונים של דיני הנזיקין במקרה אחד. במקרים נזיקין עשויים להיות מעורבים גם מספר צדדים השותפים באחריות לפציעה. זה קורה בדרך כלל בתביעות רשלנות רפואית, שבהן מספר אנשי מקצוע בתחום הבריאות עשויים להיות אחראים לפציעות של המטופל.

בשל האופי המורכב של תיקי נזיקין, על עורכי דין נזיקין להיות ערוכים לטיפול בסוגיות רבות, חלקן חופפות בתביעה אחת. מכיוון שמקרי נזיקין יכולים להיות מורכבים כל כך, חשוב ביותר להיעזר בעורך דין נזיקין מנוסה.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של תביעות נזיקין כולל תביעות של רשלנות. תביעות רשלנות מחייבות את התובעת להראות כי הנתבעת חבה עליהן חובת זהירות, כי הפרו חובה זו וכי ההפרה גרמה לפציעתו של התובע.

רכיבים אלו עשויים להיות קשים להוכחה בבית משפט. עורך דין נזיקין יכיר את הדרכים הטובות ביותר להציג ראיות לתמיכה בתביעתך.

כמה תביעות נפוצות בגין נזקי גוף רשלנות כוללות:

תאונות החלקה ונפילה ;
תאונות רכב, משאית או אופנוע;
תאונות אופניים;
רשלנות רפואית; ו
גרימת מצוקה רגשית ברשלנות.
עורך דין נזיקין יילחם כדי לקבל לך פיצוי הולם עבור הפציעה או ההפסד שלך בצורה של פיצוי כספי, הנקרא פיצויים . הנזק עשוי לכלול עלויות של הוצאות רפואיות והפסד שכר.

מדוע חשוב לשכור עורך דין נזיקין?
קיום עורך דין נזיקין בתיק שלך יכול להיות ההבדל בין תביעה מוצלחת לתביעה שלא צלחה. כפי שצוין קודם לכן, תיקי נזיקין יכולים להיות מורכבים מאוד, כרוכים בתחומי משפט מרובים, ומשתנים לפי מדינה. עורכי דין בתחום הנזיקין מכירים את כל תחומי דיני הנזיקין ויכירו את החוקים במיקומם.

כמו כן, חשוב לציין שבמקרים רבים תביעות נזיקין יהיו מעורבות בגופים כמו חברות ביטוח ובתי חולים שיש להם עורכי דין בצוות להגן על תביעות שהוגשו נגדם. עורך דין בתיק שלך, ככל הנראה, יספק לך את הדרך היחידה לפיצוי.

לדוגמה, תביעות רשלנות רפואית יכולות להיות כמעט בלתי אפשריות למטופלים לטפל לבד. תיקים מסוג זה הינם יקרים ביותר וכוללים עובדות מורכבות ועדים רפואיים מומחים. כפי שצוין לעיל, לרופאים ולבתי חולים יש לעתים קרובות את המשאבים להתנגד לתביעות כאלה.

חשוב להזמין עורך דין נזיקין בהקדם האפשרי בעקבות הפציעה או האובדן שלך. לרוב התיקים יש התיישנות שתמנע מכם להגיש את התביעה אם תחכו יותר מדי. עורך דין נזיקין יכיר את דרישות הזמן הללו ויגיש את תביעתך בהתאם.

כיצד אוכל לדעת אם עורך דין נזיקין מתאים לי?
חוקי הנזיקין הם רחבים מאוד ומכסים נושאים אפשריים רבים. עורך דין נזיקין יכול לסייע לכם לזהות האם נפלתם קורבן לעוולה, מי עשויים להיות נאשמים פוטנציאליים, ולייעץ לכם לגבי סיכוייכם להשיב את הנזק.

אם נגרם לך נזק לגופך או לרכושך, עליך להתייעץ עם עורך דין נזיקין כדי לדון בתביעה אפשרית. עורך דין נזיקין מנוסה יכול לעזור לכם לנווט תביעה מורכבת מתחילתה ועד סופה. הם יכולים להגיש תביעה, לתקשר עם נתבע או עורך דינו, לנהל משא ומתן בשמך ולייצג אותך בבית המשפט.

אם נגרמו לך הפסדים עקב פציעה, עורך דין נזיקין יכול לעזור לך להשיג פיצוי כספי על ההפסדים שלך. דיני הנזיקין עשויים להשתנות בהתאם לתחום השיפוט, ולכן חשוב שיהיה לצידך עורך דין נזיקין מנוסה ובעל ידע. עורך דין נזיקין הוא הסיכוי הטוב ביותר שלך לקבל פיצוי על כל פציעות או הפסד שנגרם לך.

עורך דין מומחה בינלאומי

 

קישורים ברשת

המלצות