חדשות פלילי מתעדכן

jus-Tice עורך דין פלילי מציעה סיקור פשע עדכני תוך שימוש במשאבי תוכנה כדי לעדכן אותך בכל דבר, החל בחדשות על פושעים ידועים לשמצה, גורמי אכיפת חוק ומשטרה וההישגים שלהם, מקרי הרצח והשוד האחרונים ועד תיקי המשפט המסקרנים ביותר. היה הראשון לדעת על פעולות רשויות אכיפת החוק חקירות ארועי ירי וביצוע מעצרים בפרופיל גבוה.

עורך דין מומלץ

 

עורך דין פלילי

סיקורי בית המשפט
רוצה לגלות את העדכונים האחרונים על משפט גדול? לjus-Tice עורך דין פלילי יש את כל העדכונים על הליכים בבית המשפט, פסקי דין של שופטים פליליים וכל ההתרחשות סביב כמה מתיקים המשפטיים הפופולריים ביותר במדינה. צפו באירועים מתפתחים בזמן אמת עם הבלוג החי שלנו וסיקור בבית המשפט של החקירות הפליליות המדוברות ביותר בישראל.

סיקור פלילי: חדשות פשע פורצות
צוות עורכי הדין של jus-Tice עורך דין פלילי עובדים סביב השעון לספק לך את סיקור הפשע האמין ביותר בישראל עם המידע המדויק והמעודכן ביותר שתמצא במדיה הדיגיטלית. עם אפליקציית הטלפון החדשנית שאנו מקימים תוכל לקבל הודעות מיידיות על חדשות פשיעה, ולצפות בחדשות מתקדמות בזמן שהן מתרחשות, בכל מקום שאתה נמצא.

הסנגור

Crime + Justice – CNN חדשות פלילי מתעדכן

דוברות המשטרה (אח”מ):

במהלך החודשים האחרונים התנהלה ביחידת הסייבר בלהב 433 ויחידת יהלום של רשות המיסים חקירה סמויה שעניינה חשדות להלבנת הון בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים תוך שימוש בקונסטרוקציות מורכבות של מטבעות קריפטוגרפיים.

ע”פ החשד, מספר חשודים התארגנו באופן מסודר ושיטתי להלבנת כספים מחו”ל ומישראל, שחלקם מקורו בעבירות שבוצעו בחו”ל, תוך שימוש במטבעות דיגיטליים בפלטפורמות שונות במטרה לטשטש ולהסוות את זהות בעלי הכספים ואת התנועות בהם.

כן, התמקדה החקירה בחשד אודות הונאה רחבת היקף כלפי אוצר המדינה בצרפת שהתבצעה מישראל, וגניבת מיליוני אירו והלבנת הכספים באמצעות המרתם למטבעות קריפטוגרפיים.
עוד עולה החשד כי רווחי החשודים מהפעילות במטבעות הקריפטוגרפיים הועלמו מרשות המסים בישראל, וכי בוצעו עבירות מס שונות בהיקפים מצטברים של עשרות מיליוני ש”ח.
היום לפנות בוקר נעצרו שלושה חשודים מרכזיים ועוכבו לחקירה מספר חשודים נוספים בחשד לביצוע עבירות הלבנת הון, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ועבירות מס לרבות השמטת הכנסה במזיד.
שלושת החשודים המרכזיים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשל”צ ככל שיידרש.
החקירה מתנהלת בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים, היורופול ומשטרת צרפת, ובליווי מחלקת הסייבר והמחלקה הבינ”ל בפרקליטות המדינה.

17:31:3506/06/2022

דוברות המשטרה (ת”א):

חשד: שלושה סטודנטים חדרו למערכת המחשבים במכללה וניגשו לחומרי לימוד ומסמכים רגישים

חוקרי המחלק לפשיעה מקוונת במשטרת מחוז תל אביב, עצרו הבוקר לחקירה שלושה סטודנטים (23,24,25) במכללה טכנולוגית באזור המרכז, בחשד לביצוע עבירות מחשב.

על פי החשד, השלושה שלחו הודעת דיוג (“פישינג”) למרצים במכללה, ולאחר שחלקם לחצו על הקישור שדרש מהם לאפס סיסמא, קיבלו החשודים גישה למערכת הדואר האלקטרוני ומערכת הלימוד הממוחשבת של המכללה.

על פי החשד, שלושת הסטודנטים יצרו קישור (“לינק” ) לאתר הנחזה להיראות כאתר המכללה, בו התבקשו המרצים לכתוב את שם המשתמש שלהם ואת הסיסמא, וכך השיגו את הגישה למערכת המחשבים הלימודית במוסד.

הבוקר, כאמור, עוכבו שלושת הסטודנטים לחקירה במחלק לפשיעה מקוונת של משטרת מחוז ת”א, ולאחר חקירתם באזהרה, שוחררו בתנאים מגבילים.

 

עורך דין פלילי [14:44, 1/31/2022]

דוברות המשטרה (מרכז):
המשטרה חשפה כעת ברחובות, בפעילות מבצעית ממוקדת של מרחב השפלה כנגד עבירות אמל”ח וסמים המבוצעות ע”י כנופיות פשיעה, כלי נשק, תחמושת, חומר החשוד כרסס וסוללות להכנת מטענים וסמים. המשטרה עצרה חשוד ועכבה לחקירה שלושה נוספים

במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל כנגד עבירות שימוש והחזקה הלא חוקית של אמצעי לחימה ופריטי חבלה, למען שלום הציבור ובטחונו, חשפו כעת שוטרי תחנת רחובות ולוחמי מג”ב, בסיוע בלשי מרחב שפלה ויחידת בעלי החיים של מחוז המרכז, כלי נשק מסוג M-16 ו-“קרלו”, תחמושת, כחצי ק”ג חומר החשוד כסם וכן חומרים שעפ”י החשד משמשים לבניית מטענים כולל רסס.

בתוך כך, חבלני המשטרה של מחוז המרכז בחנו את אמצעי הלחימה ולאחר הסרת חשש לשלום הציבור, העבירו את כלל הממצאים להמשך מיצוי ראויות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כאמור, במסגרת הפעילות עצרה המשטרה את אוחז הבית – תושב רחובות בשנות ה – 20 לחייו, לצד עכוב לחקירה של 3 חשודים ששהו עמו בדירה בנסיבות חשודות, כאשר בהתאם לצורכי החקירה יובא החשוד מחר לדיון בבימ”ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

מדובר בהישג מבצעי המציל חיים, אשר מנע נגישות של גורמים פליליים ואחרים אל אמצעי לחימה ובכך לאפשר לציבור שומר החוק, לנהל אורח חיים תקין ובטוח.

מצ”ב תיעוד האמצעים ושלב חשיפת אמצעי הלחימה ע”י יחידת כלבני המשטרה.

https://www.dropbox.com/s/w2j2i3kxseim4oe/%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%AA%20%D7%90%D7%9E%D7%9C%D7%97.mp4?dl=0דוברות המשטרה


עו”ד פלילי [13:55, 1/31/2022] הודעה מטעם הפרקליטות:
פרקליטות מחוז דרום ( פלילי) הגישה לבית משפט לתעבורה באשדוד כתב אישום נגד נהגת, בגין גרימת מוות ברשלנות של רוכב אופנוע אסף עטיה ז”ל בתאונת דרכים קטלנית באשדוד.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אברהם ביטון, הנאשמת, סיון סבג (30), נהגה בתאריך 4/5/21 באשדוד, סטתה עם רכבה לנתיב הנגדי וחסמה את האופנוע. עטיה ז”ל החליק עם האופנוע, פגע ברכב הנאשמת וכתוצאה מכך נפגע ולאחר כשעה נפטר מפצעיו בבית החולים “אסותא”.
בכתב האישום צוין, כי התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותה של הנאשמת, שהתבטאה בין היתר בכך, שהנאשמת לא הייתה ערה לנעשה בכביש, סטתה מנתיב נסיעתה בחוסר זהירות ובקלות ראש, בכך שחסמה את נתיב נסיעת המנוח, ולא נקטה אמצעים סבירים למניעת התאונה.
מצ”ב כתב האישום.

בברכה,

ויטה זק, עו”ד
דוברת מחוז דרום


[15:42, 1/31/2022] עורך דין פלילי תל-אביב דוברות המשטרה (מרחב יפתח):

בהמשך למעצרו של בעל מלון בת”א החשוד בעבירת פגיעה בפרטיות-צילום ברשות היחיד והאזנת סתר, לאחר שהתקין מצלמה זעירה נסתרת בחדרי בית המלון, לפני זמן קצר נעתר בית משפט השלום בת”א לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד לתאריך 2.2.22

המשטרה קוראת לציבור שהתארח במלון זה וחושש שמא תועד באותה השיטה ללא הסכמתו ו/או ידיעתו לפנות לתחנת המשטרה הקרובה להגשת תלונה.

לבקשת סניגורו של החשוד קבע בית המשפט המחוזי על צו איסור פרסום שמו ופרטיו של החשוד.


דוברות המשטרה (מנשה):

המשטרה החזירה היום לספורטאית לינוי אשרם את השרשרת שנגנבה ממנה

כזכור, לפני מס’ שבועות נגנבה השרשרת שהוענקה לספורטאית האולימפית לינוי אשראם עם זכייתה במדליית זהב באולימפיאדה.

לפני כשבועיים עצרו בלשי תחנת המשטרה בג’סר א זרקא את תושב המקום לאחר שאיים לשרוף את התחנה ולירות עליה מאחר וקרוב משפחתו נעצר קודם לכן ע”י השוטרים במקום.
בחיפוש בכליו של החשוד נמצאו סכין והשרשרת הגנובה.

הבוקר כאמור הגיעה לינוי אשרם ואביה לתחנת המשטרה בג’סר א זרקא ביחד עם הצורף שהכין את השרשרת ופגשו את צוות השוטרים אשר עצר את החשוד ומצא את השרשרת.
לאחר שהודו בהתרגשות לשוטרים קיבלו לינוי ואביה מידי מפקד התחנה – סנ”צ בסאם עליאן את השרשרת שנגנבה.

מצ”ב תמונות וסרטון מהמפגש.
קרדיט דוברות המשטרה.
https://www.dropbox.com/sh/7o9hq222t5zlymv/AADnjjVZDQ8itL2_RRZ21Nuia?dl=0


דוברות המשטרה (גליל):

לפני זמן קצר בוצע ירי מרכב חולף לעבר גבר בכפר דיר חנא.

כתוצאה מהירי הגבר נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים פוריה שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

בנוסף שני אנשים שהיו יחד איתו נפצעו גם האחד באורח קל והשני באורח קשה והם פונו לבית החולים פוריה.

כוחות משטרה הוזנקו למקום אוספים ממצאים, גובים עדויות וחוקרים את הארוע. במקביל נפרסו מחסומים לאיתור חשודים.

בשלב זה הרקע לארוע לא ידוע.


13/10/2020

להלן הודעה בנוסח שבית המשפט התיר לפרסם:
היועץ המשפטי לממשלה החליט לגנוז את תיק החקירה נגד שופט בית המשפט המחוזי שנחקר באזהרה בחשד לעבירות מין ואלימות במשפחה, זאת לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ומשלא נמצא בסיס לאשמה לכך שביצע עבירות פליליות.

שימו לב לצו איסור פרסום על כל פרט מפרטי התיק למעט המידע שמופיע בהודעה זו.

בברכה,
____________________
אפרת אורן
דוברת היחידות המשפטיות
אגף דוברות הסברה ותקשורת | משרד המשפטים

 

דוברות המשטרה (מרחב שפלה):

במשטרת ישראל התקבל אתמול דיווח מבית חולים אסף הרופא על אזרח שהכה בפניו איש צוות רפואי על רקע אי שביעות רצונו מהעיכוב בטיפול בו. המותקף נזקק לקבלת טיפול רפואי.

החשוד עזב את המקום טרם הגעת השוטרים לאירוע והיום הוא אותר ונעצר לחקירה.

מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד (20, לוד) בבית המשפט.

[15:55, 10/13/2021] הודעה מטעם הפרקליטות:
פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום כנגד משה יעקבי (65) בגין ייצור, הכנה והפקת סם, החזקת כלים המשמשים להכנת סם מסוכן, החזקת סמים לצריכה עצמית ונטילת חשמל, זאת לאחר שהקים ותפעל מעבדה ביתית לייצור סמים בדירה בראשון לציון, בה גידל צמחי סם בעלות מוערכת של למעלה ממיליון שקלים.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו”ד רעות אבירי, הנאשם שכר דירה בראשון לציון, ובה הקים מעבדה למטרת גידול סם מסוכן מסוג קנבוס. לצורך כך, הציב הנאשם בדירה ציוד בהיקף נרחב שכלל מזגנים, מאווררים, אדניות, בתי מנורות ונורות, מפוחים ודשן מסוגים שונים. המעבדה כללה שני חדרי גידול פעילים ובהם צמחי קנבוס במשקל נטו של למעלה מ-34 ק”ג, בעלות מוערכת של למעלה ממיליון שקלים. בנוסף, במטרה להסתיר את פעילות המעבדה ובכדי של…

[15:55, 10/13/2021]

הודעה מטעם הפרקליטות:
פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יוסף מבורך בראנץ חדד (20) ואביאור פרטוש (25), תושבי חולון, בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין, זאת לאחר שדקרו עציר אחר בעודם עצורים בבית המעצר במגרש הרוסים.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד תמר איבלמן, ביום 3.10.21 יצאו הנאשמים לטיול בחצר בית המעצר. בשלב מסוים התפתחה קטטה בין הנאשמים לעציר נוסף, במהלכה דקרו הנאשמים את העציר בראשו ובצווארו באמצעות חפצים חדים מאולתרים שהיו בראשותם. כתוצאה ממעשיהם פונה העציר לבית החולים לטיפול בחתכים שנגרמו לו.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


[1:03 PM, 10/12/2021]: דוברות המשטרה (אח”מ):

חשד: ניהל עמודי אינסטגרם בהם הזמין קטינים בגילי 13 ומעלה למסיבות מין, תוך התכתבות בשיח מיני בוטה ושליחת סרטונים עם תכנים פדופילים

ביחידה 105 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433, התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה, בעקבות מידע מודיעיני ותלונות שהתקבלו במוקד 105 ע”י הורים לקטינים, אודות חשוד בן 30 ממרכז הארץ אשר עפ”י החשד ניהל עמודי אינסטגרם בשם: ORGTEENGAY@, GAYSISRAEL@, DATEISRAELGAY@ באמצעותם, קידם בניהולו לכאורה, מסיבות מין המיועדות לקטינים ובגירים באזור המרכז וכן, ערך הכרויות וחיבר בין העוקבים של עמודי האינסטגרם המדוברים.

מחומרי החקירה שהצטברו עולה כי השיטה בה פעל החשוד לכאורה, הייתה בהפניית הקטינים שיצרו קשר עם העמוד למלא טופס רישום המכיל שאלות חודרניות ואינטימיות, שכללו בין היתר גם בקשה למסירת תמונות ופרטים אישים ולאחר מכן, היה מצרף אותם לקבוצות סגורות בוואטס אפ וטלגרם ומנהל איתם שיח מיני בוטה, שכלל סרטונים פדופילים והצעות להשתתפות במפגשים מיניים. הודעה שפירסם לכאורה החשוד בעמוד האינסטגרם: “ממצב מחר שישי, מארגן מפגש מציצות והפעם לגילאים הנמוכים 14-18 כי יש שם המון ביקוש מי שמעוניין מחר בערב באזור…”.

החקירה מנוהלת ע”י משטרת ישראל ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

אתמול עם המעבר למישור הגלוי, עוכב החשוד במקום עבודתו והועבר לחקירה במשרדי היחידה בחשד לניסיון למעשה מגונה והחזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין.

הבוקר הובא החשוד לדיון הארכת מעצר בבימ”ש השלום בראשל”צ שהחליט להעתר לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצרו עד לתאריך 17.10.21

יחידה 105 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, משקיעה מאמצים רבים לאיתור כאלה המבקשים לפגוע בילדים ברשת ובמרחב הפיזי, במטרה למנוע עבירות בקטינים ולהעמיד לדין את העבריינים.
אנו פונים להורים לגלות מעורבות בהתנהלות ילדיהם ברשת:
▪️אף אחד לא רשאי לבקש מהם תמונות עירום או לחשוף אותם לתכנים פוגעניים או מיניים ולהסתיר זאת מההורים.
▪️הבטחות מפתות מדי ולא מציאותיות- משמשות בדרך כלל כדי לפתות נערות ונערים לפתח קשר, למסור מידע בפרטים אינטימיים.
▪️אין להיכנס לקישורים חשודים, לאתרים לא מוכרים ולקישורים שהגיעו ממקור זר.
אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים לפנות למוקד 105 הפועל 24/7

[1:18 PM, 10/12/20215: דוברות המשטרה (מרחב שפלה):

הצהרת תובע כנגד תושב אשקלון בן 44, החשוד בשוד סניף דואר בערב חג סוכות בראשל”צ.

בתאריך 27.9.21 בשעות הצהריים נכנס החשוד לסניף דואר ברח’ ראובן ובת שבע בראשל”צ ובאיומי אקדח שדד מהקופאית אלפי ש”ח ונמלט מהמקום.

בעקבות חקירת המשטרה שנפתחה בתחנת ראשל”צ, הצליחו החוקרים לזהות ולאתר את החשוד בביצוע השוד והוא נעצר לחקירה למחרת האירוע.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום עם סיום החקירה, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

[1:18 PM, 10/12/2021]: דוברות המשטרה (מרחב יפתח):

בתום חקירת המשטרה, הוגשה היום הצהרת תובע נגד תושב הצפון בחשד לתקיפה ואונס אלים של דרת רחוב בת”א.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר דרת רחוב בשנות ה-20 לחייה השרועה חבולה ברחוב באזור קיבוץ גלויות בת”א, כאשר עפ”י גורמי רפואה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון.

מהחקירה עולה, כי הקורבן פגשה בחשוד, שהוביל אותה עפ”י החשד אל אזור נטוש שם ביצע בה אונס אלים ונמלט מהמקום כשהוא מותיר אותה פצועה וחבולה ברחוב.

בתוך כך, חוקרי המשטרה ניהלו חקירה אינטנסיבית במהלכה אספו ראיות, לרבות מהרשת החברתית, גבו עדויות וביצעו חקירה פורנזית לצד איסוף מצלמות אבטחה וליווי הנפגעת בבית החולים.

כאמור, עם התקדמות החקירה, חשפו החוקרים את זהותו של החשוד שנעצר בדירת אימו בצפון הארץ ועצרו אותו לחקירה בתחנת יפו בחשד לביצוע אונס תוך גרימת חבלה גופנית חמורה, בסיומה נכלא.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט והיום בתום מיצוי חקירת המשטרה הוגשה נגדו הצהרת תובע תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

ימ”ר ת”א חשפה בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים, מנהרה בגודל דונם וחצי מתחת לאדמה באזור ראשל”צ, המשמשת כמעבדת הידרו בהיקף של כ- 15 מליון ש”ח ועצרה מספר חשודים בהפעלתה

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים למען שלום הציבור, בדגש על גידול וסחר, ערכו בלשי ימ”ר ת”א פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו כעת 7 חשודים, תושבי המרכז כבני שלושים, בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה, בהיקף עצום.

במסגרת הפעילות שהפכה כעת גלויה, חשפו השוטרים מעבדת הידרו תת קרקעית, של כדונם וחצי ובה אלפי שתילים החשודים כסם, המוערכים בלמעלה מ-15 מיליון ש”ח כן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרם של החשודים, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

דוברות המשטרה (אשר):
המשטרה חשפה אמש ברכסים מעבדת הידרו ועצרה תושב המקום החשוד בהפעלתה

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, ערכו אמש בלשי ושוטרי תחנת זבולון פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו הבלשים תושב המקום בשנות ה- 60 לחייו, בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה כ- 63 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 36 ק״ג וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות.

מצ”ב צילומים של השתילים שנתפסו: קרדיט: דוברות המשטרה:

 

עורכי דין מומלצים בתחום