ייעוץ משפטי אאוטסורסינג בינלאומי Jus-Tice משרות עורכי דין השמה

כאשר אתה זקוק לתמיכה משפטית זמנית, אנו נתאים לך את הרמה הגבוהה ביותר של יועצים. בכל מקום בעולם נוכל למצוא עורך דין שמתאים לך בצורה מושלמת.

עורך דין מומלץ

יועצים משפטיים שמשפיעים
עם פאנל עולמי של מאות עורכי דין מהשורה הראשונה, נוכל לחבר אותך במהירות לכישרון המשפטי הזמני שאתה צריך.

יש לנו צוות של מנהלי לקוחות מסור לעבוד איתך. הם מקפידים להבין את העסק, התרבות, התעשייה והסביבה שבה אתה עובד כדי שיוכלו לספק לך את היועץ המשפטי המתאים ביותר לצרכים שלך.

כל עורכי הדין שלנו נבחרים בקפידה מתוך מאגר איכותי או רקע פרטי מהשורה הראשונה ומכסים כל התמחות מרכזית ברוב הענפים. כל עורך דין מוערך באופן אישי ומאושר על ידי עורכי דין בכירים של
(Jus-Tice.com), בדרך כלל ברמת השותפים, ובזמן העבודה עבור העסק שלך, הם יישארו מחוברים לשותף לתמיכה. היועצים שלנו נהנים גם מגישה מלאה למשאבים הנרחבים ולביטוח השיפוי המקצועי של Jus-Tice.com.

בתור עורכי דין ברמה עולמית, היועצים שלנו יכולים להציע הרבה יותר מאשר מומחיות משפטית בלבד; הם מביאים לעסק שלך שיקול דעת, חוש עסקי, ניהול פרויקטים, ניהול בעלי עניין ותכונות חיוניות אחרות. זה מה שאתה יכול לצפות מיועץ Jus-Tice Israel:

ניסיון – מ-2 עד 20+ שנות ניסיון לאחר ההסמכה, עורכי הדין שלנו יכולים להביא ידע בשוק ומומחיות מעמיקה כדי לתמוך בצוות שלך.

איכות – כל עורכי הדין שלנו הם מהשורה הראשונה או קליבר של משרד עורכי דין מהשורה הראשונה. הם מוערכים ומאושרים באופן אישי על ידי עורכי דין בכירים ב-Jus-Tice.com, בדרך כלל שותף, וצוות המשאבים של Jus-Tice Israel עורך חריצות על הרקורד והכישורים הרכים שלהם לפני שהם מוזמנים להצטרף לפאנל.

ניסיון ארגוני– למעלה מ-75% מהיועצים שלנו הם בעלי ניסיון פנימי, כך שהם נמצאים במיקום טוב להבין את צרכי העסק שלך.

ניהול פרויקטים – קיום יועץ המתמקד בפעילויות ניהול פרויקטים יכול לעזור לזהות ולמנוע מוקדי דאגה. בנוסף למומחים משפטיים, יש לנו אנשי מקצוע בניהול פרויקטים בפאנל שלנו שיכולים לעזור לך לנהל פרויקטים מורכבים.

ניסיון שוק רחב – ליועצים שלנו יש ניסיון ממגוון ארגונים, המביאים ניסיון מוערך של שיטות שוק.

התאמה אישית – כל עורכי הדין שלנו יכולים להשתלב במהירות בצוות שלך, תוך התמקדות אך ורק בעניין העומד על הפרק ללא התחייבויות מתחרות או דרישות לזמנם.

מערכי מיומנויות עם ערך מוסף – בנוסף להצעת ייעוץ משפטי באיכות גבוהה, אנו מגדילים את המומחיות שלנו בתחומים משפטיים חדשים כגון מדע נתונים, טכנולוגיה וטרנספורמציה, סיכונים ותאימות וניהול פרויקטים, בגיבוי המומחיות של Jus-Tice.com בתחומים אלה.

פתרונות מותאמים אישית – לעתים קרובות אנו משתפים פעולה עם צוותי אספקה ​​ופתרונות מתקדמים אחרים של Jus-Tice.com כדי לספק פתרונות מותאמים אישית המאפשרים ללקוחותינו להשיג את היעדים העסקיים שלהם.

האם נוכל לעזור לך להשלים פער בצוות שלך? צור קשר עוד היום על ידי מילוי הטופס הקצר למטה.

Jus-Tice Israel היא הפלטפורמה העולמית המובילה לעורכי דין מתקדמים. אנו מחברים את מיטב עורכי הדין היועצים עם ארגונים מובילים בעולם. עם כל התמיכה, ההכוונה והמשאבים של ג’אסטיס עורכי דין מומלצים מאחורינו, אנחנו נותנים לכישרונות מהשורה הראשונה וללקוחות שלנו יותר בחירה, יותר שליטה וגמישות רבה יותר מאי פעם.

דרך חדשה להתקדם
מה אם הקריירה שלך תעניק לך יותר שליטה ויותר אוטונומיה? כמה רחוק וכמה מהר יכולת להתקדם? איך החיים המקצועיים והאישיים שלך ישתנו לטובה?

ב-Jus-Tice Israel אתה מחליט איך, מתי ואיפה אתה עובד. בין אם אתה מחפש משרה קצרת מועד עם Jus-Tice.com או השמה של שישה חודשים אצל לקוח, אנו נותנים לך יותר גיוון ושליטה. ולא משנה מה הכישרונות, ההצלחות או השאיפות שלך, אנו מבטיחים שיש לך את כל התמיכה והמשאבים הדרושים לך כדי לפתח את הקריירה שלך, כדי שתוכל להשפיע לטובה על תרומה משמעותית ללקוחות שלנו.

מה זה Jus-Tice?
Jus-Tice היא פלטפורמת ייעוץ משפטי גלובלית לעורכי דין המחפשים קריירה משפטית מכוונת עצמית דרך מסלול לא מסורתי. התייעצות עם Jus-Tice פירושה לקבל את הגיבוי של ג’אסטיס עורכי דין מומלצים, ואיתו גישה לאיכות העבודה, הלקוחות, המשאבים והתמיכה הגבוהים ביותר.

מהם היתרונות של ייעוץ משפטי?
היתרונות של ייעוץ משפטי הם רחבים. אולי תרצה יותר שליטה על הזמן שלך, כדי להיות מסוגל לאזן בין שאיפות מקצועיות ואישיות כמו אחריות משפחתית, רעיון עסקי, לימודים או תחביבים. ייעוץ משפטי נותן לך את הגמישות להישאר בכוח העבודה מבלי להשהות את שאר החיים.

אולי תרצה יותר בחירה ושליטה על העבודה שלך, או גיוון בעבודה שלך. ייעוץ משפטי מאפשר קבלת החלטות מושכלת לגבי הכיוון העתידי של הקריירה שלך, ומציע לך את ההזדמנות לעבוד עם לקוחות, מגזרים וצוותים שונים (כולל בתוך ג’אסטיס עורכי דין מומלצים במקרים מסוימים). הוא גם מציע גמישות ואפשרויות, כולל הזכות לקבל או לדחות מיקומים או מטלות פוטנציאליות.

מה היתרון בהצטרפות ל-ג’אסטיס במקום לעבוד באופן עצמאי או דרך פלטפורמה אחרת?
להיות יועץ משפטי של Jus-Tice פירושו שיש לך גיבוי של משרד עורכי דין בעל שם עולמי עם משאבי ידע והדרכה, ניתוחים עדכניים של התפתחויות בשוק, קשרי לקוחות ארוכי טווח עם עסקים חזקים ולכן גישה להזדמנויות מעניינות ומתקדמות בקריירה.

כאשר תצטרפו לפאנל שלנו, תקבלו את התמיכה המלאה של צוות הניהול המסור של יועצי Jus-Tice הכולל: אימון קורות חיים/מסמכי שיווק מיוחדים, אירועים בלעדיים שנועדו לענות על צורכי ההדרכה והנטוורקינג שלכם ותוכנית לפיתוח יועצים המתמקדת בניהול מעברים, חשיבה ותכנון עסקי. תהיה לך גם גישה לחבילה של משאבי ג’אסטיס עורכי דין מומלצים (Jus-Tice), כולל:

פרסומים וחומרים של לקוחות Jus-Tice: כל היועץ יכול לבקש גישה ל ספרייה אלקטרונית גלובלית המאחסנת מספר רב של חומרים ופרסומים;
סמינרי Jus-Tice: כל היועצים יכולים לגשת לסמינרים דרך אתר האינטרנט הייעודי של הסמינרים;
הכשרה נוספת: היועצים שלנו מוזמנים להשתתף בחלק מההכשרות המשפטיות של Jus-Tice וגם לקבל גישה לקורסי ה-IT של Jus-Tice;
רשתות וקהילות: רשת הבוגרים מקדמת בברכה יועצים, בין אם בוגרי המשרד ובין אם לאו; תוכנית החונכות של Jus-Tice מזמינה חברים להשתתף כמנטור או חונך – או שניהם; ל-Jus-Tice היצע פרו בונו מצוין והיועצים שלנו מוזמנים להצטרף; ל-Jus-Tice יש גם מספר קבוצות ורשתות פנימיות אליהן יועצינו מוזמנים להצטרף;

רשת עולמית שמציעה מגוון הנחות ממוצרי אלקטרוניקה ועד לנסיעות.
לבסוף, כאשר אתה במשימת Jus-Tice, תהיה לך גם גישה ל:

שותף Jus-Tice או איש קשר עורך דין בכיר;
עורכי דין תמיכה מקצועיים של Jus-Tice;
משאבי מחקר וספרייה של Jus-Tice.

מה אני צריך לקחת בחשבון לפני שאהיה יועץ משפטי?
תחשוב על מה אתה מנסה להשיג בקריירה שלך. האם זה מגוון יותר מבחינת לקוחות או עניינים? האם זה לצבור ניסיון חדש ולפתח את מערך המיומנויות שלך? האם תרצה יותר שליטה, או איזון גדול יותר בין עבודה לפרויקטים אישיים? ייעוץ משפטי יכול לאפשר לך להשיג מטרות כאלה וזיהוי המניעים שלך לשקול מסלול קריירה זה יעזור לך לקבוע אם Jus-Tice מתאימה לך.

כיועץ משפטי, אין ערובה לעבודה. יכול להיות שבמהלך השנה אתה לא עובד ולכן לא מקבל תשלום. כדאי לתכנן כמה הכנסה תצטרכו לקבל במהלך השנה ואיך תפרנסו את עצמכם בכל השבתה. רואה חשבון או מתכנן פיננסי יוכלו לייעץ לך כיצד לתכנן זאת בצורה הטובה ביותר.

אמנם איננו יכולים להבטיח עבודה ליועצים משפטיים בפאנל של Jus-Tice, אך אנו משקיעים במלואם בתמיכה בך להשגת המטרות שלך, וכמובן, ייתכן שתרצה למצוא דרכים נוספות לאבטחת עבודה – איננו מבקשים שתעבוד אך ורק עם אותנו וממליצים לך לחקור את השוק בעת בחינת דרך עבודה זו.