עו”ד אונליין? ניהול מוניטין מקוון לעורכי דין ברשת האינטרנט

לקוחות, כולל לקוחות פוטנציאליים של משרד עורכי דין, משתמשים בחיפושים באינטרנט. והם משתמשים בהם כדי למצוא עורכי דין. על פי מחקר שפורסם לא רק שרוב הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים עורך דין באינטרנט, אלא שכ-98 אחוז מהנסקרים אמרו שהם יחקרו את הביקורות המקוונות של עורך דין לפני שייקחו אותו לעבודה.

עורך דין מומלץ

נתונים סטטיסטיים אלה מאשרים שעורכי דין המחפשים לקוחות חדשים צריכים להיות בעלי פרופיל מקוון ועליהם לנקוט בצעדים הדרושים כדי ליצור ולנהל את הנוכחות המקוונת שלהם. הימנעות מכך יגביל כמעט בוודאות את יכולתו של עורך דין למשוך לקוחות חדשים, במיוחד לאור הנוכחות לכאורה של פרסומות של עורכי דין. עבור עורכי דין סולו ומשרדים קטנים, נוכחות מקוונת היא קריטית לשרוד – ולשגשג.

מוניטין רשת – עורכי דין

תחשבו על זה. אם הייתם רוצים לקנות מקרר חדש, ולחנות שרציתם לקנות בה לא היה אתר אינטרנט, מה הייתם חושבים? או מה אם תרצו לאכול במסעדה והביקורות שלה היו בעיקר שליליות; האם בכל זאת תעשו הזמנה? הלקוחות הפוטנציאליים שלך שואלים שאלות דומות בעת חיפוש עורכי דין.

עורכי דין יכולים ליצור את הנוכחות המקוונת שלהם באתרים רבים ללא עלות וללא צורך להפוך למומחי אינטרנט ומדיה חברתית. רבים מהאתרים הנסחרים ביותר מאפשרים לעורכי דין לתבוע וליצור את הפרופילים שלהם בחינם ובדרך כלל באופן ידידותי יחסית למשתמש. על ידי יצירת הפרופילים החינמיים שלהם, עורכי דין יכולים לשפר את חשיפתם ללקוחות ומנועי החיפוש. בנוסף, נוכחות מקוונת יכולה להיות גורם חשוב לצמיחת המשרד.

בעוד שחברות שוכרות לעתים קרובות יועץ שיעזור להן לבנות נוכחות מקוונת, ייתכן שעורכי דין ישלטו בעצמם על התהליך מבלי להעסיק אף אחד. במילים אחרות, בחינם. לא קשה לקחת בעלות על הנוכחות המקוונת שלך. זה רק לוקח זמן וקצת הכנה.

תחשוב על זה. אם הייתם רוצים לקנות מקרר חדש, ולחנות שרציתם לקנות בה לא היה אתר אינטרנט, מה הייתם חושבים? או מה אם תרצו לאכול במסעדה והביקורות שלה היו בעיקר שליליות; האם בכל זאת תעשה הזמנה? הלקוחות הפוטנציאליים שלך שואלים שאלות דומות בעת חיפוש עורכי דין.

עורכי דין יכולים ליצור את הנוכחות המקוונת שלהם באתרים רבים ללא עלות וללא צורך להפוך למומחי אינטרנט ומדיה חברתית. רבים מהאתרים הנסחרים ביותר מאפשרים לעורכי דין לתבוע וליצור את הפרופילים שלהם בחינם ובדרך כלל באופן ידידותי יחסית למשתמש. על ידי תביעת הפרופילים החינמיים שלהם, עורכי דין יכולים להיות תחרותיים עם עמיתים. בנוסף, נוכחות מקוונת היא או יכולה להיות גורם חשוב לצמיחת החברה.

בעוד שחברות עורכי דין שוכרות לעתים קרובות יועץ שיעזור להן לבנות נוכחות מקוונת, אפשרי שעורכי הדין במשרד יוכלו לשפר מוניטין בעצמם מבלי להעסיק אף אחד. במילים אחרות, בחינם. לא קשה לשפר את הנוכחות המקוונת של כל עו”ד. זה רק לוקח זמן וקצת הכנה.

עיקר מאמר זה מתמקד באופן שבו עורכי דין יכולים ליצור רישומים שלהם בכמה מהספריות הפופולריות ביותר של עורכי דין בעולם בחינם, ללא עלות, כוללjus-Tice.co.il LinkedIn, Avvo, FindLaw, Martindale, Justia ו- HG.org. מהי האתיקה של תגובה לביקורות מקוונות שליליות?

האתרים המוזכרים במאמר זה הם רק מעטים מתוך רבים המכילים רשימות של עורכי דין. חלקם מתמקדים בתחומי משפט מסוימים, חלקם מוגבלים לרישום חברים בארגון מסוים. הפוקוס של מאמר זה הוא באתרים בינלאומיים נפוצים המציעים רישומים בחינם.

בנוסף, שים לב שכמעט כל אתר שמציע רישומים בחינם מאפשר למשתמשים גם לרכוש רישומים משופרים. מומלץ תחילה לנסות רישום חינם. לאחר שתהיה לך נוכחות מקוונת, תוכל להעריך אם עלויות נוספות אפשריות מוצדקות.

החל מההתחלה
נניח שאתה מתחיל בהתחלה ומעולם לא באמת שקלת או יצרת את הנוכחות המקוונת שלך. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לחפש בגוגל את שמך ואת שם המשרד שלך ולגלות מה התוצאות מגלות. עבור רבים המחפשים, יש מעט תוצאות. אבל אל תתפלאו אם יש כאלה; לקוחות (הלקוחות שלך) לא רק מחפשים באינטרנט, אלא גם מפרסמים ביקורות של עורכי דין ומשרדים, לא כולן מחמיאות.

ערכו רשימה של האתרים שבהם שמכם או שם המשרד שלכם מופיעים. במקרים רבים, תגלו שהוא כבר מופיע בחלק מהאתרים המוזכרים כאן. אם יש ביקורות עליך, במיוחד לא מחמיאות, שים לב במיוחד לאתרים שבהם הם מופיעים כדי שתוכל להעריך (1) אם ליצור רישום (אם האתר מאפשר זאת ובאיזה מחיר) ו- (2) אם להגיב לביקורת.

לא משנה מה אתה מוצא, עליך להתמקד תחילה באתרים שמקבלים את מירב התנועה – במילים אחרות, האתר שבו יחפשו יותר לקוחות פוטנציאליים. אחרי הכל, יש סיבה שהם בונים מרכזי קניות בכבישים מהירים ולא ברחובות צדדיים מזעריים.

לינקדאין
לינקדאין ( https://www.linkedin.com ) מתיימרת להיות הרשת המקצועית הגדולה בעולם באינטרנט, ולעתים קרובות זה המקום שבו אנשים מתחילים את החיפוש אחר קולגות או עסקים איתם הם רוצים לעבוד. עבור עורכי דין המייצגים עסקים וגופים אחרים, פרופיל לינקדאין הוא הכרחי, ולעתים קרובות רישום כזה מועיל, לא משנה באיזה תחום העיסוק שלך, כי לינקדאין יכולה לפעול כרשת מעין הפניות.

ראשית, עבור לאתר של LinkedIn וחפש את הרישום שלך, שאולי כבר נוצר אך לא נתבע. בהנחה שהוא לא נוצר, עבור אל דף ההרשמה של LinkedIn והקלד את שמך הפרטי, שם המשפחה, כתובת הדוא”ל והסיסמה שלך. לאחר מכן לחץ על “הצטרף עכשיו” ופעל לפי כל ההנחיות הנוספות. לינקדאין דורשת מהמשתמשים להשתמש ב”שמות האמיתיים” שלהם בעת יצירת פרופיל. לאחר יצירת הפרופיל האישי שלך, שקול ליצור “שם חברה” ופרופיל עבור החברה שלך.

מכיוון שלינקדאין אינה גובה תשלום עבור יצירת פרופיל אישי או חברה ומאפשרת למשתמשים לכלול מידע נרחב על עצמם, משתמשים רבים יוצרים פרופילים מפורטים. ישנם חומרים מועילים רבים, כולל ספרים, סמינרים מקוונים ופודקאסטים זמינים באתר וממקורות אחרים עם טיפים לשיפור פרופיל הלינקדאין שלך.

avvo
לאחר יצירת פרופיל LinkedIn, הגיע הזמן לבקר באתרים שבהם אתה רוצה או צריך להוסיף רישום. נתחיל ב-Avvo ( https://avvo.com ), חלק מ-Martindale-Avvo, שבבעלות Internet Brands. הקלד את שמך, והתוצאות צריכות לכלול אותך מכיוון ש-Avvo טוען לרשום כל עורך דין מורשה. לחץ על הרישום שלך. זה אמור להעלות רשימה בסיסית מאוד עליך, כולל מספר השנים בהן התאמנת, הניחוש הטוב ביותר של Avvo לגבי אופי התרגול שלך ופרטי התקשרות עבורך. לעתים קרובות, המידע אינו מדויק לחלוטין מכיוון ש-Avvo משתמש באלגוריתמים כדי לנחש חלק מהמידע. אתה יכול לתקן את זה.

לאחר שאישרת שהפרופיל הוא שלך, לחץ על כפתור “תבע את הפרופיל שלך”, ו-Avvo יעביר אותך לדפי “תבע את פרופיל ה-Avvo החינמי שלך”. עליך להסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של Avvo ולאחר מכן ללחוץ על “המשך”. בשלב הבא, Avvo מאפשרת לך לתבוע את הפרופיל שלך על ידי אישור שאתה באמת אתה; אתה יכול לקבל ולהגיב לשיחת טלפון במספר שהם רשמו עבורך, או שאתה יכול לאמת את זהותך באמצעות הפרופיל שלך בלינקדאין או בפייסבוק.

לאחר ש”אומת”, Avvo מאפשרת לך להוסיף כמויות גדולות של מידע, כולל אזורי תרגול, פרטי קשר, רישיון, אישורים, תעריפים, השכלה, חברות בלשכה, פרסומים, הרצאות ועוד. השלם כמה שיותר מידע כי Avvo משתמשת במידע הזה כדי ליצור דירוג שלך. הדירוג הטוב ביותר של Avvo הוא 10, ועורכי דין שמקבלים 10 מושלם מציינים זאת לעתים קרובות באתרי האינטרנט שלהם ובחומרי קידום מכירות אחרים.

FindLaw
מופעלת על ידי Thomson Reuters, הבעלים של Westlaw, FindLaw ( https://www.findlaw.com ) מציעה לעורכי הדין פרופיל חינם בספריית האתר, וכן אפשרויות נרחבות בעלות נוספת. בנוסף, האתר יכול להציג האם עורך הדין הוא עורך דין על.

לפני שתוכל לעדכן פרופיל קיים, עליך למצוא אותו ולתבוע אותו. ראשית, נווט לפרופיל שלך ולאחר מכן לחץ על “תבע פרופיל.” בחר אפשרות עדכון כאשר תתבקש. ייתכן שתתבקש להירשם כדי לגשת לאתר, המספק רישומים חינם של משרד ועורך דין אישי. בעוד שחיפושים טיפוסיים מתמקדים בעורכי דין ובחברות ששילמו עבור רישומי פרימיום, אנשים שמחפשים אותך לפי שמם יכולים לאתר אותך ואת המשרד שלך. מצד שני, אם שלך הוא לא אזור תרגול תחרותי במיוחד, השם שלך עשוי להופיע בצורה בולטת יותר מאשר אם, למשל, אתה מתאמן בתחום כמו פציעה אישית עם הרבה תחרות.

רישום בסיסי בחינם של FindLaw כולל את התמונה, הכתובת, פרטי ההתקשרות שלך וקישור לאתר האינטרנט שלך ולרישום של משרד עורכי הדין שלך ב-FindLaw. זה גם מאפשר ללקוחות לפרסם ביקורות.

מרטינדייל. קום
Martindale ( https://www.martindale.com ) ו- Lawyers.com ( https://www.lawyers.com ) דומים ל-FindLaw ומאפשרים לעורכי דין לתבוע רישומים בחינם. המדריכים מכילים רשימות של עורכי דין ומשרדי עורכי דין. אפשרויות הגלישה עבור לקוחות פוטנציאליים כוללות לא רק שמות ספציפיים של עורכי דין או משרדי עורכי דין, אלא גם תחומי עיסוק מובילים, ערים פופולריות, המיקומים הכי מבוקשים ועוד.

כדי לשלוח פרופיל בסיסי ב-Martindale, אני מציע שתחפש בגוגל “הוסף רישום ל-martindale.com” ותלחץ על התוצאות. לאחר מכן, בחר “שלח פרופיל בסיסי” כדי להוסיף את עצמך לאתר. האפשרויות כוללות “עורך דין בארה”ב או קנדה” ו”משרד עורכי דין בארה”ב” לאחר מכן, הוסף מידע אישי כגון שמך וכתובת הדואר האלקטרוני שלך, מידע משרדי, קבלה ללשכה, תחומי עיסוק, השכלה והצהרה אופציונלית מוגבלת ל 500 תווים. לאחר יצירת הפרופיל הבסיסי שלך, אתה תמיד יכול להגיש בקשה לשינוי הפרופיל שלך.

תכונות אחרות כוללות דירוגי ביקורת לקוחות ודירוגי ביקורת עמיתים. עורכי דין יכולים להעפיל לאחת משלוש רמות פרס שונות על סמך ביקורות לקוחות: פלטינה (לפחות עשר ביקורות לקוחות ודירוג של 4.5 ומעלה), זהב (לפחות שש ביקורות לקוחות ודירוג של 4.2 ומעלה), או כסף ( לפחות שלוש ביקורות לקוחות ודירוג של 4.0 ומעלה).

עורכי דין עשויים גם לדרג את עמיתיהם באמצעות סקר סקירת עמיתים מאובטח באינטרנט. לאחר השלמת תהליך הביקורת, עורך דין עשוי לקבל את אחד מדירוגי ביקורת עמיתים הבאים: AV Preeminent (רמה הגבוהה ביותר של מצוינות מקצועית), מכובד (הישגים מקצועיים וסטנדרטים אתיים), או ראוי לציון (סטנדרטים אתיים חזקים).

אתר אחות של Martindale הוא Lawyers.com, המספק מידע מוגבל מ-Martindale אך דורש רישום בתשלום. היזהר לא לבלבל את lawyers.com עם lawyer.com. האחרון הוא אתר פרסום בתשלום שאינו מציע רשימות חינמיות.

justia
לג’אסטיה ( https://www.justia.com ) יש יותר מ-10 מיליון ביקורים בחודש ומאפשרת לעורכי דין לתבוע ולהשלים פרופיל עורכי דין מקצועי בחינם. כדי לתבוע את הפרופיל שלך, בחר “תבע את הפרופיל שלך עכשיו”, ולאחר מכן לחץ על “עורכי דין, קבל רשום בחינם”. תתבקש ליצור את פרופיל מדריך עורך הדין של Justia.com שלך. לאחר יצירת פרופיל, תמיד תוכל לעדכן את המידע שלך כך שיכלול קישורים לנוכחות מקוונת אחרות, כגון אתרים או בלוגים. עורכי דין בעלי פרופיל מלא זכאים להשתתף בקהילת התשובות המשפטיות של יוסטיה.

לקוחות פוטנציאליים יכולים לחפש לפי נושא משפטי ומיקום, וג’אסטיה מפיקה רשימה של עורכי דין בתחום העוסקים בתחום המשפט החל על צרכי הלקוח. לקוחות פוטנציאליים יכולים גם לחפש לפי שם עורך דין ספציפי.

HG.org
HG.org ( https://www.hg.org ) הוא אחד מאתרי המידע המשפטי הגדולים ללא מנוי, המכיל יותר מ-4 מיליון דפי תוכן, כולל ספרייה של משרדי עורכי דין ורשתות המכסים 195 מדינות עם 5,000 ערים ב- 260 אזורי תרגול. האתר מספק שירותי רישום ברחבי העולם. כדי להפוך את מידע החיפוש לנגיש, HG.org מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לחפש לפי אזור גיאוגרפי, לפי מדינה ואזור ליטיגציה, ולפי מדינה ועיר.

כדי ליצור רישום חדש, עבור אל “רשום את המשרד שלך” ובחר באפשרות הבסיסית החינמית. HG.org מציעה גם רישום פרימיום מלא בתשלום שנתי עבור משרדי עורכי דין עם עד עשרה עורכי דין ומשרד אחד. אפשרות הרישום הבסיסי החינמית כוללת מידע בסיסי ליצירת קשר, כותרת רישום, סקירה קצרה של החברה, שירותים המוצעים על ידי המשרד שלך והגשת מאמרים. עם יותר מ-260 קטגוריות של אזורי תרגול זמינות, אתה יכול ליצור רישום ספציפי כדי למשוך את בסיס לקוחות היעד שלך.

סיכום
לקוחות פוטנציאליים משתמשים באינטרנט כדי לחפש עורכי דין באותו אופן שבו הם מחפשים מוצרים או שירותים אחרים. עם רבים מאתרי עורכי הדין הפופולריים ביותר המציעים רישומים בחינם, אין סיבה לא לנצל את הרישומים החינמיים הללו כדי ליצור נוכחות מקוונת המזמינה לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר. למרות ששיווק בטלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות הוא לא עבור כל עורך דין, נוכחות מקוונת היא הכרח, במיוחד בגלל שרבים מאתרי הרישום של עורכי הדין הפופולריים ביותר הם בחינם. אם לא תעשה זאת, אתה עלול להישאר מאחור וללא עסקים.