הטריקים המלוכלכים ביותר בגירושין | עו”ד גירושין

גירושים הם אף פעם לא יפים, אבל לפעמים הם יכולים להיות ממש מכוערים. הקונפליקט הופך רגשי, וכל צד בדרך כלל עומד להפסיד משהו משמעותי בגירושים. עשרת תעלולי הגירושין המלוכלכים האלה משמשים הרבה אנשים בגירושין, אבל הם בדרך כלל לא מביאים לשום צד חיובי ואינם מומלצים.

עורך דין מומלץ

מאמר זה מבוסס על מקרי גירושין חריגים, המלצתנו היא לכוון לגירושין בטוב בהסכמה ובדרכי שלום כל האמור מטה אינו מומלץ או מהווה ייעוץ.

מסירת מסמכי גירושין מתוך כוונה להביך

אתם כועסים על בן/בת הזוג שלכם, ואתם רוצים להשפיל אותו או אותה. לכן, אתם מארגנים את מסמכי הגירושין שיוגשו בעבודה כאשר אתם יודעים שבן/בת הזוג שלכם יהיה בפגישה חשובה. לחלופין, תגישו אותם במפגש משפחתי שמח.

מדוע זה לא מומלץ? מעשה זה עשוי להרגיש משביע רצון באופן זמני, אבל אל תתפלאו אם בן/בת הזוג שלכם יגמלו בצורה משפילה לא פחות בפומבי.

לרוקן את הבית בהפתעה
בזמן שבן/בת הזוג בעבודה או בנסיעת עסקים, מזמינים הובלה ומרוקנים את הבית, בן/בת זוגך חוזר לבית ריק.

מדוע זה לא מומלץ? גם אם אתם מרגישים מוצדק ורואים בבן/בת הזוג שלכם אדם נורא לחיות איתו, זה ממש לא מומלץ משפטית וסביר להניח שהמהלך הזה רק יעורר תגובה דומה או קשה יותר מבני הזוג שלכם. היו מוכנים למלחמה אם תנסו להוציא את בן/בת הזוג שלכם מהבית בזמן שהוא או היא לא מסכימים.

ביטול כרטיסי אשראי
אתם מסיים ארוחה במסעדה עם חבר שלכם, והולכים לשלם את החשבון עם אותו כרטיס שאתם תמיד משתמשים בו. הפתעה!! המלצר חוזר במהרה עם המילה האיומה “החיוב נדחה”. זהו טריק מלוכלך, לא פעם בני הזוג מתגרשים מבטלים את כרטיסי האשראי ללא ידיעת בן/בת הזוג ומותירים אותם ללא דרך לשלם.

למה זה לא מומלץ? לא רק שסוג זה של התנהגות היא חסרת התחשבות ואף מסוכנת,  ביטול כרטיסי אשראי או התנהגות אסורה באופן דומה עלולים להביא לסנקציה על בן/בת הזוג הפוגע מטעם בית המשפט ואף יכול להיחשב כאלימות כלכלית ולהסתיים גם בתביעת נזיקין.

ריקון חשבונות הבנק 
הנישואים הסתיימו, ואתם זועמים על בן/בת הזוג שלכם מסיבות שונות. בן/בת זוג מחליט ללכת לבנק ולמשוך לחלוטין את כל הכסף מחשבונות הבנק המשותפים. לא מומלץ מהלך זה יכול להציג את המבצע כאדם כוחני ובעל כוונות זדון כאשר שופט יתרשם מעדויות הצדדים. אם אתם באמת חוששים שבן/בת הזוג יבצע מחטף כלכלי, אל תנקו את חשבונות הבנק. במקום זאת, בקשו מעורך הדין לדיני משפחה שלכם להדריך אתכם בשלבים הרלוונטיים כדי להגן על עצמכם כלכלית.

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין תל אביב

המלצות

עו”ד גירושין הכי טובים
עו”ד גירושין בחיפה
עורך דין גירושין באר שבע
עורך דין גירושין דיני משפחה וצוואות
עורך דין גירושין מחיר
התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה
עורך דין גירושין במרכז
עורך דין גירושין בראשון לציון

סירוב לשתף פעולה
סירוב לדבר עם בן/בת הזוג על כל דבר, במיוחד על סידורים עם הילדים, הופך את שיתוף הפעולה לבלתי אפשרי וגורם ללחץ על ילדיכם. לא מומלץ- הקטנוניות לא עוזרת בכלום, אבל היא מעוררת כעס משני הצדדים, מה שמוביל לפגיעה בדרכים אחרות. אם אינכם יכולים לדבר בצורה אפקטיבית עם בן / בת הזוג, תנו לעו”ד לענייני גירושין שלכם להתערב.

חשיפת רומן מחוץ לנישואין
כאשר נישואים מסתיימים בגלל רומן, הגיוני לחלוטין שבן/בת הזוג הנבגד ירצה לפגוע במערכת היחסים עם המאהב/ת. להתקשר לבן/בת הזוג של המאהב כדי ליידע אותו על הרומן אולי נראה כמו הדבר הנכון לעשות.

מדוע זה לא מומלץ? הסיפוק הזמני שתקבלו מכך אינו שווה את ההשלכות הפוטנציאליות. אם אתם חושבים שחשוב שהרומן ייחשף גם לבן/בת הזוג הנבגד השני, תנו ​​לעורך הדין שלכם לגירושין לטפל בזה או לפחות לייעץ. אחרת, זה כמעט תמיד נגמר רע.

צריכים עורך דין גירושין מעולה?
כשאתם עוברים גירושים, אתם תיתקלו במצבים שאפילו לא הבנתם שיכולים להתקיים. כדי להגן על עצמכם, אתם רוצים את עורך הדין הטוב ביותר לגירושין לצידכם. עו”ד מאיה רוטנברג משרד עורך דין גירושין מומלץ מקומי מנוסה הממוקם בתל אביב והמרכז יעזור להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבורכם בתיק הגירושין שלכם.

עורכי דין מומלצים בתחום