כתב אישום בקשת מעצר דקירה מסוכנות גבוהה

הודעה מטעם הפרקליטות:
פרקליטות מחוז ת”א פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חשוד בן (41) מחולון לאחר שדקר אדם שהעיר לו על עוצמת המוזיקה שהוא וחבריו שמעו.

עורך דין מומלץ

מכתב האישום שהגישה עו”ד קארי קסה עולה כי בין החשוד לבין המתלונן קיימת הכרות שטחית, כאשר באחד מימי שבת האחרונים שהו השניים כל אחד עם חבריו, באחד המרכזים בחולון. 

אז ניגש המתלונן אל החשוד וחבריו, וביקש שינמיכו את עוצמת המוזיקה שבקעה מרמקול השייך להם, אך אלו סירבו לבקשה.

על רקע המתואר ניצת וויכוח בין החשוד למתלונן, שכלל חילופי צעקות ובמהלכו המתלונן השליך גרעינים לעברו של החשוד.

בתגובה לכך, דסטה אמר למתלונן “חכה לי פה אני אחזור” והלך מהמקום. בחלוף כ-20 דקות לערך, חזר הנאשם למקום כשהוא מצויד בסכין גדולה ולאחר החלפת מהלומות בין השניים דקר באמצעותה את המתלונן, בחזהו ובאזור המפשעה ברגלו הימנית.

כתוצאה מהאירועים  נזקק המתלונן לטיפול רפואי דחוף ואושפז למשך  חמישה ימים בבית החולים. לאחר יממה מיום שחרורו חזר המתלונן לאשפוז בשל הרעה במצבו.
 
בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו”ד קסה כי: “מעשיו של המשיב והתנהלותו, מעידים על אדם שנשקפת ממנו מסוכנות גבוהה, נוכח העובדה כי מדובר בהתפתחות קשה שהיה באפשרותו לעצור בקלות, במספר צמתים לאורך האירוע.

תחת זאת, המשיב בחר להסלים את האירוע, הלך והצטייד בסכין גדולה וחזר כדי לחדש את העימות עם המתלונן, בחר להשתמש בסכין, ודקר באמצעותה את המתלונן במפשעתו והמשיך וחתר למגע עם המתלונן אשר ניסה לברוח מפניו, ושב ודקר את המתלונן בשנית בחזהו, ומעשיו הופסקו רק לאחר שהורחק בכוח מהמקום על ידי אחר.”
לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין.

מצ”ב כתב האישום ובקשת המעצר.כתב אישום – חולוןבקשת מעצר – דקירה חולון

עורכי דין מומלצים בתחום