רשימת מומחים רפואיים לבית משפט מתעדכן | חוות דעת רפואית משפטית 2023

מומחים רפואיים הם רופאים, אחיות, מנתחים או רופאים מורשים אחרים אשר כישוריהם וניסיונם מתאימים אותם להעיד על תחום רפואי מסוים. בתביעות בגין נזקי גוף ורשלנות רפואית, עורכי דין משתמשים לעתים קרובות בעדים מומחים רפואיים הן בשלב הגילוי והן בשלבי המשפט.

עורך דין מומלץ

במקרים של נזקי גוף ורשלנות רפואית, מומחים רפואיים נקראים בדרך כלל לספק עדות במגוון נושאים הקשורים ישירות לניסיונם המקצועי. נושאים אלה יכולים לכלול סטנדרטים של טיפול, הגורם לפציעות והשפעות ארוכות טווח של מצבים רפואיים.

למרות שמומחים רפואיים קשורים באופן הדוק ביותר לעדויות מהדוכן, מומחה איכותי נותן ערך בכל שלב של התדיינות משפטית. ממצאיו של עד מומחה רפואי, למשל, יכולים לסייע לעורכי הדין להעריך את מהות התיק לפני המשך הגשת התביעה. ניתוח ועדות מומחים חיוניים גם כאשר התיק שלך מתקדם לגילוי ובסופו של דבר למשפט.

עדים רפואיים מומחים
בעמוד זה ניתן למצוא עדים מומחים רפואיים הזמינים להתייעץ ולהעיד בנושאים רפואיים. אנשי המקצוע שנמצאים כאן עשויים לייעץ לגבי תחומי התמחות שונים של רפואה, הרדמה, קרדיולוגיה, שיניים/רפואת שיניים, נוירולוגיה, מיילדות וגינקולוגיה OBGYN, אורטופדיה, פרמקולוגיה וטיפול בכאב.

מומחים רפואיים אלה עשויים לספק חוו”ד לגבי בדיקות רפואיות עצמאיות (IMEs), רפואת חירום וטראומה ותפקוד צוות רפואי. הם עשויים גם לחוות דעה בנושאים הנוגעים לכירורגיה כללית ולקרדיולוגיה, בין השאר.

שאלון הגשת מועמדות לתפקיד מומחה רפואי

דוגמא לחוות דעת רפואית משפטית