דיוויד צ’סנוף (עורך דין) | David Chesnoff

דיוויד זלטנר צ’סנוף (נולד ב-13 במאי 1955 ) הוא עורך דין פלילי אמריקאי שבסיסו בלאס וגאס. צ’סנוף היה שותף למשפטים של ראש עיריית לאס וגאס, אוסקר ב. גודמן. צ’סנוף ייצג סלבריטאים כמו גם דמויות פשע.

עורך דין מומלץ

הצטלבות הדרכים בין גודמן לצ’סנוף התרחשה ב-1985, ואז הם הקימו את משרד עורכי הדין, גודמן וצ’סנוף. מבוסס בלאס וגאס, הצמד הופיע באולמות משפט ברחבי ארצות הברית עבור לקוחותיהם. גודמן נבחר לראש עיריית לאס וגאס ונשאר שותף עד 2001. לאחר שגודמן נכנס לפוליטיקה, המשרד שינה את שמו לצ’סנוף ושונפלד, וריצ’רד א. שונפלד הפך לשותף בשם. דיוויד צ’סנוף, מנהל כעת את חברת לאס וגאס, צ’סנוף ושונפלד עם השותף ריצ’רד א. שונפלד. רוברט ז. דמרקו הוא גם עורך דין שותף במשרד עורכי הדין.

צ’סנוף ושונפלד רשומה כאחת ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים במדינה על ידי The National Directory of Criminal Lawyers. צ’סנוף הופיע ב-” 48 Hours “, ” Nancy Grace”, “ABC’s Nightly News”, ” Charly Rose Show”, “American Justice” של A&E ו-City Confidential. המשרד נושא את דירוג היכולת המשפטית הגבוהה ביותר ב- Martindale-Hubbl.

פרסים
פרס הצופים של AFHU
צ’סנוף זכה להכרה עם פרס הצופים האמריקאי ידידי האוניברסיטה העברית לשנת 2024 ב-20 בינואר 2024.
לקוחות בולטים

אפריל 2024
מוזיקאים, בדרנים, כוכבי ספורט ושחקנים
ג’ף רוס, פילתי ריץ ‘, כריסטיאנו רונאלדו, הנרי ראגס השלישי, וינס ניל, ברונו מארס, משפחתו של מייקל ג’קסון, ליאונרדו דיקפריו, דיוויד קופרפילד, שאקיל אוניל, אנדרה אגסי, בריטני ספירס, מייק טייסון, מרתה סטיוארט, ג’יימי פוקס, לינדזי לוהן, סקוט ווילנד מטייסי סטון טמפל, נייט דוג, סוג נייט, פריס הילטון, אליסטר אוברם, צ’ארלס אוקלי, ג’ארט סטול וצ’ומלי.

כוכבי פוקר
פיל איווי, דויל ברונסון, ג’וני צ’אן, שון שייחאן, דיוויד “צ’יפ” ריס, “הפה” מאטוסו, קנה ג’יימס, ווי סנג “פול” פואה, ודן בילזריאן.

אחרים
הנדבן של נברסקה, טרנס וואטנבה, בתיק הונאת צ’קים הגדול לכאורה במחוז קלארק, נבאדה. ייצג את סלבטורה סקאפידי, לכאורה סקארפו, בן משפחת הפשע המאורגן בתיק עונש מוות, והוא זוכה.

ייצג את שופט בית המשפט המחוזי בארה”ב הארי קלייבורן במשפט הדחה של הסנאט האמריקאי.

דיוויד קוליק בבית המשפט המחוזי של ארצות הברית למחוז המרכזי של קליפורניה בתיק חשיש של חמישה עשר טון, וקיבל החלטה לזיכוי על סמך הטיעון המשפטי של לכידת שיפוט.

יו”ר HBO לשעבר, כריס אלברכט. לכאורה חברי Hells Angel. ראש עיריית בילוקס לשעבר, מיסיסיפי, פיט חלאט.

איש העסקים חואן בראבו במשפט עם הסנאטור הקטור מרטינס מלדונדו מפורטו ריקו ב-2010. ייצג את המיליונר של רינו, דארן מאק במשפט רצח שנוי במחלוקת. המקרה של דארן מאק היה הנושא של ספיישל NBC שכותרתו “הרג בעיר הקטנה הגדולה ביותר”. צ’סנוף טיפל בכמה ממקרי החומרים המבוקרים הגדולים בהיסטוריה האמריקאית. לדוגמה, צ’סנוף ייצג נאשם בארה”ב נגד הקטור טאפיה. רוברט דרסט – יועץ שותף בתיק של מדינת קליפורניה נגד רוברט דרסט.
דיוויד צ’סנוף הופיע בתוכנית של צ’ארלי רוז עם עורך הדין ג’ון גוטי, אלברט קריגר, כדי לדון בנושאים החל מפריבילגיה של עורך דין-לקוח ועד לכתבי האישום הידועים לשמצה של קאלי קרטל.

עורכי דין מומלצים בתחום