משרד עורכי דין דיני משפחה בשותפות

דיני משפחה בשותפות הוא משרד עורכי דין משפחה מומחה המייעץ בכל מגוון נושאי דיני המשפחה לרבות גירושין ופירוד (נושאים כלכליים וילדים), פרידות משפחתיות שלא נשאו מעולם, נישואים חד מיניים ושותפויות אזרחיות, והסכמי נישואין לפני ואחרי נישואין.
המשרד עוסק בקביעות בתיקי גירושין חוצי גבולות ובסוגיות שיפוט, ויש לו פרקטיקה בינלאומית חזקה.

עורך דין מומלץ

דיני משפחה בשותפות זכה בתואר משרד עורכי הדין הטוב ביותר לשנת 2019 ו-2020 על ידי The Times, המשרד מדורג כמשרד עורכי דין ברמה הגבוהה ביותר הן בדיני משפחה והן בגישור משפחה על ידי Legal 500 2020, והמשרד זכה בתואר מוביל עבור לקוחות שירות על ידי Legal Business (אפריל 2020).

היסטוריה
משרד דיני משפחה בשותפות הוקם בשנת 1995. המשרד היה המשרד הראשון שהפגיש עורכי דין, מגשרים ויועצי משפחה הפועלים יחד כדי לפתור בעיות ביחסי לקוחות.

פרקטיקה
המשרד מייעץ בכל היבטי דיני המשפחה עם דגש מיוחד על פתרון בעיות הנובעות מגירושין ופרידה. מומחים מייעצים באופן קבוע במקרים הכרוכים במורכבות פיננסית, לרבות במקרים עם אלמנט בינלאומי, נכסים נסתרים, חברות משפחתיות ומבני נאמנות. המשרד מייעץ ומייצג הורים בנושאים הנוגעים לילדיהם, ובמיוחד הרחקה מתחום השיפוט. זאת ועוד, היא עובדת עם שותפים ושותפים אזרחיים בנושאים כמו הסכמי זוגיות וממון ורישום שותפויות אזרחיות. שני דירקטורים ושני יועצים הם בוררים משפחתיים מוסמכים. שירותי גישור וייעוץ זמינים לכל הלקוחות.

המשרד סייע בהחדרת הפרקטיקה של דיני משפחה שיתופיים לאירופה ועורכי הדין שלו זוכים להכרה נרחבת כמובילים בתחום המשפט השיתופי.
משרד זה כתב את המדריך המעשי הראשון ללקוחות המתגרשים בשיתוף פעולה, “מדריך לקוח לגירושין בשיתוף פעולה – לשים את המשפחה שלך במקום הראשון”.

עורכי דין מומלצים בתחום