עורכי דין ג’אסטיס

עורכי דין Justice Israel

ברוכים הבאים לאתר אינדקס עורכי הדין Jus-tice.co.il אתר זה מדריך של עורכי דין מקצועיים ומנוסים, המוכנים לעזור לאנשים וחברות בישראל בצרכים המשפטיים. האתר נועד להקל על מציאת עורך הדין המתאים לתיק או שאלה משפטית, ולהתחבר איתם במהירות ובקלות. כל שעליכם לעשות הוא לחפש עורכי דין לפי מיקום או תחום עיסוק, ותוכלו למצוא עורך דין שמתאים לכם. התחלו את החיפוש עכשיו וקבלו את העזרה המשפטית שאתם צריכים.

עורך דין מומלץ

מחפש עורך דין? פורטל עורכי דין ג’אסטיס הוא מקור מידע משפטי חינמי שימושי ומקיף ביותר על זכויות אזרחיות ופליליות, המציע כלים לסיוע משפטי. באתר תוכלו למצוא מידע רב אודות פסיקה, חקיקה, טפסים חיוניים ומדריכים שימושיים המאפשרים לך לממש את זכויותיך בדרך המהירה והיעילה ביותר. המידע בג’אסטיס עורך דין מומלץ מוגש בחינם ללא דמי מנוי או עלויות שימוש. המדריכים המשפטיים שלנו מספקים סקירה של תחומי משפט שונים בעברית פשוטה, כדי לעזור לך ללמוד ביתר פירוט על מגוון מושגים ותחומים משפטיים, כולל: זכויות אדם, משפחה,  גירושין, תכנון עזבון, תעסוקה, משפט פלילי ועוד.

מאגר מידע משפטי ויקי ג’אסטיס

עו”ד: מה זה עורך דין? צוות עורכי הדין המומלצים של ju-stice.co.il פורטל עורכי הדין הטובים בישראל.


אז איך זה עובד? 

  1. קוראים מידע ומדריכים אודות הנושא המשפטי העומד מולכם.
  2. לומדים מהן הזכויות שלכם, ואיך ניתן לשמור עליהן.
  3. שואלים שאלה משפטית אונליין, ממש פה באתר.
  4. עדיין לא מצאתם את התשובה? פונים לאינדקס, ואנחנו נעזור לכם להתאים את עורך הדין המתאים ביותר לכם.

ספר עורכי הדין של justice Israel
באתר ג’אסטיס המכיל מידע משפטי רב בחינם ניתן לחפש עו”ד מוסמך/ת בתחום בעניין המשפטי בו נדרש לך סיוע ייעוץ משפטי או ייצוג.

חיפוש אינדקס עורכי הדין הישראלי הוא מדריך של עורכי דין בישראל המוסמכים לעסוק בעריכת דין בארץ. ספרייה זו היא כלי שימושי לאנשים המחפשים ייצוג משפטי, מכיוון שהיא מאפשרת להם לחפש עורכי דין על סמך תחום העיסוק שלהם, מיקומם וקריטריונים אחרים.

כדי להשתמש בחיפוש אינדקס עורכי הדין הישראלי, אנשים יכולים לבקר באתר ולהזין את קריטריוני החיפוש שלהם. לאחר מכן, המדריך יספק רשימה של עורכי דין העומדים בקריטריונים שצוינו, יחד עם פרטי ההתקשרות שלהם ותיאור קצר של עיסוקם.

אחד המאפיינים המרכזיים של חיפוש אינדקס עורכי הדין הישראלי הוא מדור “עורכי הדין הטובים ביותר”, המדגיש עורכי דין אשר זכו להכרה על ידי עמיתיהם בשל מומחיותם ומקצועיותם. עורכי דין אלו נבחרו על סמך תהליך הערכה קפדני, הכולל משוב מלקוחות, סקירת עמיתים וגורמים נוספים.

אנשים המחפשים עורך דין בישראל יכולים להשתמש בחיפוש באינדקס עורכי הדין הישראלי כדי למצוא עורכי דין מוסמכים שיוכלו לסייע להם בצרכיהם המשפטיים. על ידי שימוש בסעיף “עורכי הדין הטובים ביותר”, הם יכולים לזהות עורכי דין שהוכרו על ידי חבריהם בשל מומחיותם ומקצועיותם, ולקבל החלטה מושכלת לגבי עורך דין להעסיק.

כיצד לאתר עורך דין המתאים למקרה שלך?

על מנת לאתר עו”ד המוסמך/ת בתחום ההתמחות המשפטי הרלוונטי, יש לסמן את התיבה המתאימה במנוע החיפוש.

מומחיות

שנת 2022 מעל 90,000 עורכי דין בישראל.

כ75,000 עורכי דין פעילים 

האפליקציה: ג’אסטיס איתור עורך דין מומלץ.

jus-tice israel איתור עורכי דין לפי מיקום והתמחות.

חוות דעת וביקורות עורכי דין דירוג
ניתן לחפש ולאתר מוסמכים/ות לפי שם, לפי מחוז או לפי עיר.

עורכי דין המעוניינים להופיע במאגר(רישום למאגר עורכי הדין הוא חינם) יכולים לפנות במייל.

כמה עולה עורך דין?

הרשמה לעורכי דין

עורך דין אשר לא עדכן את פרטיו בספר עורכי הדין – לא יופיע בתוצאות החיפוש, גם אם הוא/היא מוסמך/ת לשכת עורכי הדין בישראל.

אמנם אין נוסחה מהירה וסודית להשגת הצלחה בפרסום מקוון עבור משרד עורכי דין, אבל פרסום משרד עורכי הדין ושירותי עו”ד באינטרנט יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא עורך דין המתמחה בתחום הדרוש להם ובקרבת מקום מגוריהם ביתר קלות. מעל 80% מהאנשים פונים לחיפוש בגוגל כשהם מחפשים עורך דין, ולכן כדאי להיות במקום שבו אנשים מחפשים – באינטרנט. שיווק משרד עורכי דין לא תמיד חייב להיות יקר, קראו במגזין עורכי הדין שלנו על הדרכים הנכונות לשיווק דיגיטאלי לעורכי דין.

קבלו המלצות על גיוס עורכי דין 

מאות מומחי כוח אדם בתחום המשפט מיומנים המחפשים משרות לעורכי דין, סטודנטים למשפטים ומשפטנים. לוח העבודה המשפטי מספר 1 של ישראל שנה אחר שנה.

אפשרויות השכרת משרד עורכי דין לכל תקציב.
מצאו את המשרד לעורכי דין המושלם להשכרה במקום הנוח ללקוחות וקרוב לבתי המשפט.

דרושים עורכי דין מעודכן 2022

היכל התהילה של justice israel
כדי להכנס להיכל התהילה של ג’אסטיס jus-tice.co.il, מתבצעת סקירה של עורכי דין המובילים בצמרת המקצוע, המדורגים באופן עקבי כעורכי דין מובילים על ידי justice israel במשך מספר שנים.

עורכי דין מובילים – חברות עו”ד. פירמות מובילות
עורכי דין מובילים מוגדרים כמובילי שוק אמיתיים, בעלי מוניטין ותיק במגזר שלהם, תפקידים מובילים במספר עניינים משמעותיים אחרונים והכרה ותמיכה יוצאי דופן ונרחבים מצד עמיתים בשוק ולקוחות כאחד.

שותפים עו”ד מוביל – חברות
עורכי דין אלה הם עורכי דין עם (בדרך כלל) חמש שנים או פחות ברמת השותף, הכרה משמעותית מלקוחות ועמיתים בשוק ותפקידים ראשיים אחרונים בעניינים מרובים.

עו”ד צעירים מובילים
עורכי דין זוטרים מובילים הם עורכי דין בני שמונה שנים ומעלה הנחשבים למובילי שוק אמיתיים בתחומי העיסוק שלהם בהתאמה אישית, המונחים על ידי חברות מובילות בנושאים שנויים במחלוקת ולא מורכבים בעלי ערך רב, מורכב וערכי. הם יופיעו בקביעות בבתי המשפט העליונים, מקומיים ובינלאומיים, מובלים ולא מובילים, כנגד יועצים מובילים אחרים והם מוכרים ואושרים על ידי לקוחות ועמיתים כאחד.

עורכי דין כוכבים עולים – חברות
כוכבים עולים מוגדרים כעורכי דין ברמת עמית המופיעים לעיתים קרובות בעניינים משמעותיים ומצוטטים באופן נרחב על ידי עמיתים ו / או לקוחות כמי שתרמו תרומות משמעותיות לפרקטיקות.

עורכי דין מומלצים
יש לראות את כל העורכי דין המוזכרים במאמרי המערכת, כתובות עסקיות, עדויות לקוחות, כראשי פרקטיקה או רשימות עורכי דין מרכזיות, כעורכי דין מומלצים ב- The justice israel legal rank guide

החיפוש בספר עורכי הדין
באתר זה מנגנון סינון המסייע באיות נכון של השמות והמאפשר חיפוש על שמות קיימים, בתוצאות החיפושים מופיעים פרטים מעודכנים על עורכי הדין והנוטריונים בישראל. מנוע החיפוש המשפטי שלנו ללא תשלום תוכלו לחפש ולאתר עורכי דין ונוטריונים מומלצים לפי מיקומכם על המפה, סטטיסטיקה של הצלחות בתיקים, שם, לפי תחומי עיסוק, לפי עיר, לפי שפה ותק, ניסיון מקצועי, ביקורות והמלצות לקוחות.

דוגמאות לחיפושי מידע באתר:

איתור עו”ד
עורך דין תעבורה תל אביב
עורך דין תעבורה המלצות

עורך דין פלילי ת”א

עורך דין מיסים מומלץ
עורך דין מקרקעין מומלץ
עורך דין נזיקין מומלץ
עורכי דין נזיקין הטובים ביותר
עורך דין הגבלים עסקיים
כמה נקודות זה שלילה
איתור עורך דין
עורך דין מיסים
עורך דין ירושות וצוואות במרכז
עורך דין לענייני צבא
עורך דין צבאי
עורך דין תאונת אופנוע
עורך דין תעבורה התייעצות
ספר עורכי הדין
עורך דין תעבורה בצפון
עורך דין תעבורה מומלץ
ייפוי כוח מתמשך מחיר


מובילים מומלצים
עורך דין הלבנת הון
עורך דין באשדוד
לשכת עורכי הדין
עורך דין תעבורה בתל אביב
עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

דיני נזיקין
ביטוח לאומי , נזקי גוף , נזקי רכוש , תאונות , לשון הרע , תאונות דרכים , תאונות עבודה , דרגת נכות , זכויות רפואיות , תאונות אופנוע

דיני משפחה
אלימות במשפחה , אפוטרופוס , גירושין , הסכם גירושין , הסכם ממון , ירושה , ידועים בציבור , משמורת , עיזבון , פונדקאות , צוואה

דיני עבודה
דמי הבראה , הסכם קיבוצי , זכויות עובדים , חוזה עבודה , נשים בהריון , עובדים זרים , פיצויי פיטורין , שעות נוספות

דיני תעבורה
דו”ח תנועה , המכון הרפואי , משפט תעבורה , נהיגה בשכרות , עבירות תנועה , פגע וברח , קנסות תעבורה , שלילת רישיון

דיני מקרקעין
בתים משותפים , היטל השבחה , הסכם שכירות , ליקויי בניה , משכנתאות , קבוצת רכישה , קניית דירה , תכנון ובניה , תמ”א 38

פלילי
עורך דין פלילי: הטרדה מינית , הלבנת הון , חנינה , כתב אישום , נפגעי עבירה , סחיטה , סמים , עבירות ביטחון , צווארון לבן , רישום פלילי

עורך דין פלילי jus-tice ישראל,  מתמחה בהגנה על אנשים או ארגונים שהואשמו בעבירות פליליות בישראל.

לעורכי דין פליליים של ג’אסטיס ישראל תפקיד מכריע במערכת המשפט בישראל, שכן הם מבטיחים שהנאשמים יזכו למשפט הוגן ושזכויותיהם המשפטיות מוגנות לאורך כל ההליך המשפטי.

תפקידו של עורך דין פלילי jus-tice  מתחיל ברגע שאדם הואשם בעבירה פלילית. האחריות הראשונה של עורך הדין היא לייעץ לנאשם על זכויותיו ואפשרויותיו המשפטיות, לרבות זכות השתיקה, הזכות להיות עורך דין נוכח במהלך החקירה והזכות להליך הוגן. כמו כן, עורך הדין יאסוף ראיות, יבדוק את דוחות המשטרה והצהרות עדים, ויפתח אסטרטגיה משפטית להגנה על לקוחו.

ב ג’אסטיס ישראל jus-tice.co.il, עורכי דין פליליים מוסמכי משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין מוכשרים לטפל במגוון רחב של תיקים פליליים, לרבות עבירות קלות ועבירות חמורות. הם רשאים לייצג לקוחות הן בבתי משפט השלום בישראל, המטפלים בעבירות קלות, והן בבתי המשפט המחוזיים, המטפלים בתיקים פליליים חמורים יותר. צוות הסנגורים הפליליים מתמחים גם בסוגים מסוימים של תיקים, כגון עבירות צווארון לבן או עבירות סמים.

לאורך כל ההליך המשפטי, עורך דין פלילי ג’אסטיס ישראל יפעל למען זכויותיו המשפטיות של לקוחו ויפעל על מנת להבטיח שלקוחו יקבל משפט הוגן.  

חיפושים אחרונים:

שכר טרחה מינימלי מומלץ לשכת עורכי הדין 2020
עו”ד מקרקעין ייעוץ חינם
עורכי דין מומלצים בתל אביב
שכר טרחה מינימלי מומלץ לשכת עורכי הדין 2021 מחירון עו”ד 2023
חוות דעת על עורכי דין
עו”ד מקרקעין מומלץ
עו”ד רשלנות רפואית המלצות
עורך דין נדלן מחיר

ייעוץ אונליין משפטי.

פורום עורכי דין

לפי מיקום: איתור עורך דין עם המלצות


איתור עורך דין אזרחי מומלץ


עורך דין מקרקעין לחצ/י לאיתור עו”ד מקרקעין בקרבתך


עורך דין משפחה


עורך דין תעבורה


איתור עורך דין פלילי

עו”ד תל אביב נוטריון


עורך דין באר שבע


עורך דין בירושלים

 

 

מדוע להשתמש ב- ג’אסטיס עורכי דין מומלצים כדי למצוא עורך דין?
הפורטל המשפטי המקיף ג’אסטיס עורכי דין מומלצים הוא נקודת התחלה מצוינת למי שמחפש למצוא פתרון מוצלח לכל בעיה המשפטית. אנו מקלים על חיפוש עורכי דין לפי מיקום ואזור עיסוק ומציעים יתרונות טכנולוגיים כדי לפשט את תהליך בחירת עורך הדין המתאים ללא צורך במנוי, השירות ניתן לציבור ללא תשלום. תוך רגעים ספורים תוכלו לקבל סקירה מפורטת על המשרדים המטפלים בנושאים המשפטיים עליהם חיפשתם מידע ועל הכישורים של עורך הדין שעובד שם.

דירוגים של לקוחות ועמיתים שיודעים את עבודתו של עורך דין
הפורטל יהווה מנגנון טכנולוגי להשוואת עורכי דין מובחרים. תוכלו להסתמך על דירוגי ביקורת עמיתים של jus-Tice.co.il כדי לראות כיצד עמיתים שמכירים את עבודתו של עורך דין מעריכים את יכולתו ואת רמת האתיקה המשפטית שלו. האתר שלנו מציג דירוגים והערות מפורטים של לקוחות שיוצגו על ידי עורך דין מסוים.

מידע סמכותי ממקור מהימן
בהתבסס על טכנולוגיה חדשנית, פורטל ג’אסטיס עורכי דין מומלצים משתמש במידע רשמי ומעורכי הדין עצמם כדי לתת למשתמשים פרופילים מדויקים של אנשי המקצוע המוסמכים לעזור להם.

השוואות מותאמות אישית
לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, ג’אסטיס עורכי דין מומלצים מאפשרת לך להשוות בין מספר עורכי דין, זה לצד זה. במקום לחפש באתרי חברות שונים כדי למצוא את המידע הרלוונטי שאתה מחפש, אתה יכול להשוות השכלה, ניסיון שפות מיקום תנאי תשלום ופרמטרים אחרים כדי לעשות סינון מושכל בנוגע לייעוץ משפטי.

דרכים נוספות למצוא עורך דין

משרדי עורכי דין ועורכי דין חדשים
עיין בתוספות החדשות ביותר למדריך של ג’אסטיס עורכי דין מומלצים של עורכי דין ומשרדי עורכי דין.

עיין במשרדי עורכי הדין ומשרדי עורכי הדין החדשים והטובים ביותר בישראל

מה כדאי לקחת בחשבון בעת ​​שכירת עורך דין
יהיו הצרכים המשפטיים המיוחדים שלך אשר יהיו, סביר להניח שלעורכי דין רבים יש את ההשכלה, המיומנות והניסיון לשרת אותך ביעילות. עם זאת, מציאת ההתאמה הנכונה עשויה לדרוש ממך לבדוק את הכישורים וההמלצות של מספר עורכי דין ולבחון מספר שיקולים שונים.

בהתחלה, עליך לחשוב בכנות על מצבך ולקבוע אם קיים פתרון משפטי. אם אינך בטוחים, אולי כדאי לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין המטפל בסוגיה זו. ביחד, תוכלו לבחון את האפשרויות שלכם בקפידה לפני שתבחרו דרך פעולה.