5 כלי SEO עוצמתיים למשרד עורכי הדין שלך

אם אתה עו”ד והתנסת בתחום השיווק הדיגיטלי, אתה יודע את החשיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). במאמר זה אנו מדגישים כמה מהבחירות המובילות שלנו לכלים שיעזרו לכם לשפר את קידום אתרים באתר שלכם, כמו גם לאסוף מודיעין על המתחרים שלכם.

קידום אורגני לאתר עורכי דין

אתה יודע שאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חשובה. גם אם אינך אדם טכני, בוודאי נתקלת במונח “SEO” במהלך מאמצי השיווק שלך. מודעות ל SEO היא נקודת התחלה נהדרת, אך בסופו של דבר היא לא תביא אותך לקו הסיום אם אינך מבין ומיישם אסטרטגיית SEO יעילה.

כדי לעזור לך לשפר את ביצועי ה- SEO שלך, ישנם מספר כלי SEO שיעזרו לך.

כלים אלה יתנו לך תובנות והצעות לגבי

(1) התוכן שלך, (2) SEO טכני ופרופיל (3) קישור לאחור. כלים אלה יכולים גם להציע תובנות לגבי המתחרים שלך. בנוסף לקביעת אסטרטגיית SEO איתנה, כדאי לשלב כמה מהכלים הנהדרים הזמינים לייעול תהליכי SEO שלך.

במאמר זה אנו נותנים לך את נקודות השיא של כמה מבחר שלנו לכלים שיעזרו לך להעריך ולשפר את SEO שלך. אם אתה זקוק לרענון ביסודות SEO, תוכל לעיין במדריך למנועי חיפוש של SEO למנועי חיפוש .

כלי SEO שמומלץ לנסות
לא משנה היכן אתה נמצא בנסיון ה- SEO שלך, בין אם זה רק התחלה או מקצוען מנוסה, אתה צריך לבדוק את ביצועי ה- SEO שלך, וכאשר ניתן לקבל קצת אינטליגנציה תחרותית גם באתרי המתחרים שלך.

1. מסוף החיפוש של גוגל
Google Search Console

מסוף החיפוש של גוגל (GSC) הוא הממשק של האתר שלך עם גוגל עצמה. GSC יכול לעזור לך להגיש דפים חדשים ומשתנים ל- Google ולעקוב אחר בעיות טכניות, כמו גם את ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש של Google. למעלה מ 92% מנתח השוק העולמי של מנועי החיפוש היו שייכים לגוגל במארס 2021. לפיכך, מרבית ה- SEO עוסק בדירוג גבוה יותר בתוצאות האורגניות של גוגל. מכיוון ש- GSC מספק מידע ישירות מגוגל, אין כלי חשוב יותר בארגז הכלים של SEO שלך.

אתה יכול להשתמש ב- GSC כדי לשלוח Sitemap, לגוגל שינחה היכן למצוא את התוכן החשוב באתר שלך. זה יכול לעזור לגוגל לסרוק ולהוסיף לאינדקס את האתר שלך, וזה התהליך שבו הבוטים של גוגל בודקים או קוראים את הדפים שלך כדי לקבוע מתי וכיצד האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

GSC עוזר לך להבין את חווית הדף של המשתמשים שלך באתר שלך. ניסיון עמוד כוללת Core אינטרנט vitals , לניידים ( Mobile-freindly מבחן ), בטוח-גלישה ( בדוח ‘בעיות אבטחה ), HTTPS , וכן הנחיות ביניים פולשניות . GSC נותן לך תובנה לגבי אותות החיפוש הללו המשפיעים על משתמשים בעולם האמיתי.

GSC מספק דוח Core Web Vitals כך שתוכל לבדוק את ביצועי האתר שלך מול משתמשים אמיתיים. הדוח יספק גם הצעות לשיפור האתר שלך. מכיוון שגוגל תשלב את ה- Core Web Vitals באלגוריתם שלהם במהלך החודשים הקרובים, חשוב לטפל בכל הנושאים שמופיעים בדוח GSC זה כעת.

GSC מאפשר לך גם לראות את ביצועי האתר שלך לשאילתות מסוימות באמצעות דוח הביצועים שלו. דוח זה מראה לך את שיעור הקליקים שלך למונחים מסוימים ועוזר לך להבין טוב יותר את מילות המפתח בשאילתות שבהן האתר שלך עשוי להיות ביצועים נמוכים יותר בתוצאות החיפוש.

כדי לראות כיצד נתונים אלה השתנו לאורך זמן, תוכל להשתמש בתכונת השוואת התאריכים כדי להעריך אם יש לך דפים שיש לעדכן אותם כדי לשמור על ערך ה- SEO שלהם. אתה יכול גם לבדוק את הכרטיסייה “דפים” כדי לראות את הביצועים של הדפים באתר שלך ולהעריך דרכים לייעול דפים אלה לקבלת ביצועים טובים יותר במנועי החיפוש.

באמצעות דוח “קישורים” תוכלו להעריך מדד מפתח נוסף של SEO: קישורים. דוח זה מאפשר לך לראות אילו דפים באתר שלך מקבלים קישורים מאתרים חיצוניים (קישורים נכנסים) ומאפשר לך גם להעריך את הקישורים הפנימיים ברחבי האתר שלך.

תוכל להתאים את GSC לכלים אחרים של Google, כגון תובנות PageSpeed , מבחן תוצאות עשירות , מתכנן מילות המפתח של Google ו- Google Analytics , כדי לקבל תמונה מלאה עוד יותר של נתונים החשובים לאסטרטגיית ה- SEO שלך וכדי להבין את ביצועי האתר שלך. צעד אחד קדימה.

2. אהרפס Ahrefs

Ahrefs מציע מספר כלים שיעזרו לך באסטרטגיית SEO שלך. כלי מנהלי האתרים של Ahrefs היא פלטפורמה חינמית הדומה ל- Google Search Console. זה מאפשר לך להבין את מילות המפתח המסייעות להניע תנועה לאתר שלך, שם אתה מקבל קישורים נכנסים, ולמצוא בעיות נפוצות של SEO. הוא מציע גם ייעוץ ותובנות כדי לפתור את הבעיות שתמצא ולהגביר את הדירוג שלך.

אהרפס מנסה להשלים את החסר עבור חלק מהמגבלות של Google Search Console. Ahrefs מספק השוואה בין שתי הפלטפורמות כאן . עם זאת, תמיד צריך לזכור ש- GSC מספק מידע חשוב ישירות מגוגל, כך ש- Ahrefs אינו תחליף ל- GSC.

Ahrefs מציע בודק SERP , כלי בתשלום המציג בפניכם את 10 הדירוגים המובילים עבור כל מילת מפתח ביותר מ- 200 מדינות ויכול להראות לכם את מספר הדומיינים המפנים, קישורים נכנסים ותנועה משוערת אותם אתרים מקבלים. אתה יכול לראות את ההיסטוריה שמראה לך את דפוסי הדירוג של חמשת העמודים הראשונים כדי להעריך אם יש תנועה בתוצאות המובילות האלה. ניתן גם לשלב כלי זה במוצרי Ahrefs אחרים.

באמצעות אתר סייר תוכלו לעסוק במודיעין תחרותי מפורט ולהציץ בתנועת החיפוש המשוערת ובקישורים נכנסים של כל כתובת אתר. זה מאפשר לך להבין לאילו מילות מפתח משרדים עורכי דין אחרים מדרגים ואילו דפים מביאים להם הכי הרבה מבקרים. אתה יכול גם לקבל מושג אילו אתרים מקשרים לחברות אחרות ולהשוות את איכות הקישורים האחוריים שלך לשלך. סייר האתר גם מאפשר לך לראות אם המתחרים שלך עוסקים בשיווק במנועי חיפוש בתשלום ולאן הם מכוונים את המבקרים האלה.

כלי סייר מילות המפתח של Ahrefs מעריך את נפח החיפוש עבור פלטפורמות חיפוש שונות, כולל גוגל, יוטיוב, בינג ואחרות. זה מחשב ציון קושי של מילות מפתח שיעזור לך להבין את הקושי בדירוג עבור מילות המפתח שבחרת וכולל גם מדדים שיעזרו לך להבין נתונים קשורים חשובים, כגון מספר הקליקים המשוער של מילות המפתח שלך, בניגוד לנפח החיפוש בלבד. זה גם עוזר לך לשמור את הרעיונות לביטוי מילות המפתח שלך, כך שתוכל לבקר בהם מאוחר יותר בעת הצורך.

הם אפילו מציעים סרגל כלים של SEO כתוסף עבור דפדפני Chrome ו- Firefox כדי לספק נתוני SEO על דפים שאתה מבקר בהם, כגון בודקי קישורים שבורים, מיקומי עמוד תוצאות של מנוע חיפוש ודוח SEO על הדף. זה יכול להיות מידע מועיל כאשר אתה מסתכל באתר של חברה מתחרה או בעצמך.

לקבלת רשימה מלאה של כלים הזמינים דרך Ahrefs והיתרונות שלהם, עיין באתר האינטרנט שלהם .

3. מוז Moz

כמו Ahrefs, Moz היא חברה המוקדשת ל- SEO ככלי שיווקי. הוא מציע משאבים בתשלום ובחינם שיעזרו לך להעריך את אסטרטגיית SEO שלך ואת האפקטיביות שלך. ציון הרישום המקומי החינמי באמצעות Moz Local עוזר לך להבין טוב יותר כיצד העסק שלך מופיע במנועי החיפוש המקומיים המובילים ובספריות חשובות אחרות. כלי זה מנתח נתונים ממספר מקורות שונים, כולל גוגל, Yelp ופייסבוק, כדי לסייע במציאת הזדמנויות רישום חדשות, וכן לזהות מקרים בהם המידע העסקי שלך אינו מדויק ברישומים הקיימים שלך. מציאת אי דיוקים מאפשרת לך להפיק את המרב מרשימות הספריות שלך מכיוון שהיא מסייעת לך לעדכן אותם במידע מדויק ועקבי.

באמצעות מנוי בתשלום של Moz Local בתשלום, תוכלו להרחיק את ה- SEO שלכם עוד יותר בעזרת כלים שיעזרו לכם לנהל ולסנכרן את רישומי העסקים שלכם, סקירת ניהול וניתוח, שילוב גוגל ופייסבוק, פרסום ברשתות חברתיות וכלי ניהול כפול לרישום.

Moz Pro נועד לעזור לך להוציא חלק מהמורכבות ממאמצי ה- SEO שלך על ידי אגירת כלי ה- SEO של Moz ולעזור לך ליצור דוחות מותאמים אישית לאתר שלך. באמצעות תוכנית זו תוכל לבדוק את האתרים שלך ולמצוא בעיות שעלולות להשפיע על ביצועי האתר שלך. קישור הסייר הכלול שלה (שיש לו גם פלטפורמה חינמית) עוזר לך למצוא הזדמנויות קישור ולהבין היכן חברות אחרות מקבלות קישורים לאתר שלהם. אתה יכול לחקור קישורים נכנסים של חברות אחרות, לחקור תכנים שמניבים ביצועים טובים ולנתח כיצד אתרים מקשרים אליך.

בעזרת הכלי MozCast , תוכל לפקוח עין על שינויים באלגוריתם של גוגל שעשויים להשפיע על דירוג החיפוש שלך – ויכולים להשפיע גם על המתחרים שלך. כמו מתחרותיה, Moz מציעה גם Explorer מילות ו SEO Toolbar (MozBar).

4. צפרדע צורחת
Screaming Frog

Screaming Frog היא סוכנות שיווק חיפוש בבריטניה, המוכרת היטב בעולם SEO בזכות כלי ה- SEO Spider שלה . זהו אחד הכלים המקיפים ביותר לאיסוף נתונים במקום במקום אחד. בעזרת הכלי תוכלו לסרוק 500 כתובות אתרים בחינם ובלתי מוגבלות באמצעות התוכנית המשתלמת בתשלום . זה נותן לך נתוני SEO, כגון URL, קטגוריות סכמות, מידע על קישורים ועוד.

כבונוס, כלי זה מעולה למתחילים מכיוון שאינך צריך להיות בעל מומחיות מקיפה של SEO בכדי לקצור את המידע. זה לא אומר ש- Screaming Frog אינו מציע תכונות מתקדמות ותובנות לגבי נתונים מורכבים. במקום זאת, הפונקציונליות של הכלי מאפשרת לכל אחד לאסוף נתונים באתר בקלות ומקל על סינון לבעיות נפוצות של SEO, כגון עמודים כפולים, בעיות מטא נתונים, קישורים שבורים וכו ‘. עם התוכנית בתשלום, יש לך גישה למלוא העוצמה של זה. כלי ויכול לשלב אותו בכלים אחרים, כגון Ahrefs, Majestic, Moz, ואפילו כמה ממוצרי Google, כגון Analytics, Search Console ו- PageSpeed ​​Insights.

5. מג’סטיק
Majestic

Majestic הוא בעיקר כלי ניתוח קישורים אחוריים שיעזור לכם לנתח קישורים נכנסים לאתר שלכם ואתרי המתחרים. פונקציונליות זו יכולה לסייע לך במאמצי בניית הקישורים שלך או אפילו לעזור במציאת בעיות בפרופיל הקישור לאתר שלך. כמו בכלים אחרים, כמו Ahrefs ו- Moz, Majestic מספק גם קבוצה של מדדים פנימיים (TrustFlow, CitationFlow וכו ‘) שיעזרו לאמוד את חוזק פרופיל הקישור האחורי שלך. אחת החוזקות של Majestic היא שהיא מספקת תצוגות שונות שיכולות לעזור לך להעריך את פרופיל הקישור האחורי עבור אתר מסוים או כתובת URL מזוויות שונות.

בניגוד ל- Ahrefs ו- Moz, אינך יכול להשתמש ב- Majestic כדי להעריך מילות מפתח וקושי במילות מפתח. זה גם לא מאפשר לך לבדוק ישירות דירוגים, חיפוש נפח חודשי או ביקורת באתרים אחרים כדי למצוא בעיות SEO. במקום זאת, מג’סטיק התמקדה בהיבט אחד של קידום אתרים כדי להצליח: מאמצי בניית קישורים. עם זאת, זהו כלי נהדר בארגז הכלים שלך מכיוון שהוא מציע נתוני ניתוח קישורים וכלים חזקים יותר מכמה ממתחריו.

מדוע זה חשוב?
אתה זקוק לכלים כדי להעריך את ה- SEO שלך ואתה רוצה שערכת הכלים שלך תהיה מאובזרת. לכל אחד מהכלים הללו יתרונות וחסרונות לניתוח ה- SEO שלך, אך כולם יכולים להועיל מאוד בהערכת אסטרטגיית ה- SEO שלך. אם אתה זקוק למומחה שיעזור לך להשיג את זה נכון, ג’וסטיה כאן כדי לעזור .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *