איך להיות עורך דין טוב: 10 הכללים המובילים להיות עורך דין מצליח

עורכי דין ידועים כאנשים עסוקים, צוות ג’אסטיס – עורך דין מומלץ מציע לעורכי דין שרוצים להשתפר להשקיע חמש דקות מהיום שלכם כדי להשתפר במה שהם עושים.

עורך דין מומלץ

אנו מאמינים שהמקצוע שלנו משרת גם את הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר כאשר אנו משפרים את היכולות שלנו, העבודה הופכת לקלה יותר כאשר משלבים פרקטיקה נכונה וסגנון חיים מתאים.

אספנו כמה כללים על עיסוק בעריכת דין – ועל החיים בכלל – שיכולים לעזור לעורכי דין להצליח, בין אם הם צעירים או מבוגרים.

הכללים נכתבו נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

1. אל תהיה שבוי בעברך.

מה שקרה בחייך הוא שיעור, לא מאסר עולם. אנו משועבדים בתוך הכלא של עצמנו והמוח שלנו הוא המפתח. אתה לא צריך להיות אובססיבי לגבי אירועים שהיו כישלון מבחינתך או לא מה שציפית מעצמך. אתה לא קורבן, אז אל תתנהג כמו אחד. מנהיגים ומנצחים אמיתיים מקבלים את מה שקרה וממשיכים הלאה.

עם זאת, עלינו ללמוד ולא לחזור על התנהגות שמניבה תוצאות לא נעימות. זה עשוי להיות חשוב יותר עבור עורכי דין מבוגרים, מכיוון שהם בעלי ניסיון עבר רב יותר מעורך דין צעיר יותר.

2. תזונה בריאה: מה שיוצא מהפה שלך חשוב יותר ממה שנכנס בו; עם זאת, אתה מה שאתה אוכל.

מעגל הקסמים: כאשר אנו אוכלים או שותים דברים שאינם בריאים, זה גורם לנו להרגיש מדוכאים, לחוצים או כועסים. אנחנו עלולים להגיד דברים שנתחרט עליהם במצב רוח רע.

אם אתה אוכל מזון לא בריא ושותה יותר מדי משקאות ממותקים או אלכוהול, אתה תרגיש רע, מה שיגרום לך לומר דברים שליליים, וזה יגרום לך להרגיש גרוע יותר.

בניסיון לפצות על כך אתה תאכל ותשתה יותר – ועוד ועוד. לחילופין, אם אתה מדוכא, לחוץ או כועס בגלל נסיבות בחייך, אכילת מזון לא בריא ושתייה מרובה יגרום לך להרגיש גרוע יותר, מה שגורם לך להתנהג בצורה גרועה והמחזור חוזר על עצמו.

3. אנשים יעריכו אותך יותר ממראה הבריאות והאושר שלך מאשר חשבון הבנק שלך.

תחשוב על זה מי האנשים שאתה הכי מעריץ? מה המטרה של המשחק הזה שנקרא חיים? האם תרצה למות עם הכי הרבה צעצועים או הכי הרבה חברים?

עושר ורכוש ממכרים, לעולם לא יהיה לך מספיק. אם אתה עו”ד בריא ומאושר, עושר יגיע אליך באופן טבעי בכל צורה שתבחר. עושר הוא יחסי כשאתה בריא ומאושר, עושר לא יספיק אם אתה לא בריא ומאושר. עושר אמיתי נמצא בליבך, לא בחשבון הבנק שלך.

4. קח 10 דקות בכל יום כדי לא לחשוב אלא רק לנשום.

אחת התלונות הנפוצות ביותר בקרב עורכי דין קשורה לחשיבת יתר.אנו מאומנים לנתח הכל, לצפות ולהימנע מבעיות. הבעיה היא שאנחנו אוהבים לחשוב, וזה לא תמיד טוב לנו 24/7.

קח לך 10 דקות כל יום והתמקד בנשימה. זה יגרום לך להרגיש הרבה יותר טוב ויתן למוח שלך הזדמנות לאתחול מחדש.

5. עורכי דין זוכים להערצה יותר על כנותם (ו/או אנושיותם) מאשר על ניצחון. כולנו מכירים את אותם עורכי דין שהם תוקפניים, מתעמתים, לא נעימים ופשוט לא חביבים. אנשים אולי לא אוהבים להתמודד איתם או מפחדים מהם, אבל הם זוכים להערצה רק לעתים רחוקות. חשבו היטב כשאתם בוחרים איך להתנהל מול הקולגות, הלקוחות ובית המשפט. האם אתה מעדיף שיעריצו אותך על הכנות והיושרה שלך או יפחדו בגלל שאתה אידיוט?

6. עליך להתאזן ולדאוג לגוף שלך, לנפש ולמשפחה/קהילה שלך.

כדי להצליח ולהיות מאוזן, אתה צריך להתמקד בפרקטיקה המשפטית שלך, במשפחה שלך וגם בסביבה שלך.

7. אין דבר חזק יותר ממילים טובות.

אתה יכול להעביר מסר מבלי לשנוא. אתה תמשוך יותר לקוחות עם חיוביות מאשר עם מרירות. לאחרונה ישנה מגמה של עורכי דין המאיימים זה על זה בתלונות אתיקה או בפעולות דומות. זה מגוחך, עורכי דין לא צריכים לאיים זה על זה כדי להביע את דעתם.

8. אמץ שינוי. שינוי זה טוב. שינוי הוא צמיחה.

בכל פעם שיש שינוי, יש הזדמנות. חפש את ההזדמנות בשינוי, אל תתנגד. אם אתה עוזב משרד עורכי דין או משנה את העיסוק שלך, זה דבר טוב! אם אנחנו נאבקים בעבודה היויומית שלנו, זו עדות לכך שמשהו צריך להשתנות.

אולי אתה צריך שותפים חדשים, תחום עיסוק חדש או לצאת לגמרי מעיסוק בעריכת דין. רוב הלקחים שאנו לומדים כעורכי דין הם בעלי ערך בעולם העסקים ויכולים לתרגם להצלחה במקומות אחרים. לחלופין, אמץ תחביב חדש.

9. אם אתה לא שולט ברגשות שלך, הם ישלטו בך.

רוב האנשים לא מבינים עד כמה מוחותיהם חזקים ומה הם יכולים לעשות איתם. כאשר אנחנו לא מתמקדים באירועים ומחשבות חיוביות, רוב הסיכויים שנתמקד באירועים ובמחשבות שליליות.

זה מה שעושים עורכי דין כי אנחנו מתמקדים בתרחישים הגרועים ביותר. זה אולי מפתיע, אבל רוב האנשים המצליחים לא מתמקדים בתרחישים הגרועים ביותר, הם מתמקדים בדבר הכי טוב שיכול לקרות.

אמנם, אם אתם לחוצים, כועסים או מדוכאים, קשה להתמקד במחשבות חיוביות. עם זאת, זו הדרך היחידה לרפא את כל מה שגורם ללחץ, לכעס או לדיכאון. כהערת שוליים, אם אתה בדיכאון קליני, עדיף שתפנה לייעוץ רפואי ייתכן שישנם פתרונות תרופתיים למצבך. פעילות גופנית בבוקר מומלצת להקל על מצב רוח כבד.

10. להיות עורך דין זו מתנה.

זכרו שאנחנו בוחרים להיות עורכי דין, לא גויסנו למקצוע. הרבה פעמים, אנחנו מרגישים שאנחנו בכלא של נסיבות חיינו.

אם עיסוק בעריכת דין זה לא בשבילך, אתה יכול לעשות משהו אחר. אם אתה טוב בזה אבל לא נהנה, אתה צריך לעצור ולהיזכר למה את אוהב את התחום.

כאשר עיסוק בעריכת דין נעשה קשה, זה הזמן שאתה צריך להיות אסיר תודה על האתגר. קל להיות אסיר תודה כשאתה מנצח בתיק הגדול, אך זה אומר יותר על האופי והיושרה שלך אם אתה יכול להיות אסיר תודה בזמנים קשים.

טיפים נוספים להשתפרות

בין אם אנחנו קוראים ספרים או מאמרים, מאזינים לפודקאסטים או לרדיו, עורכי דין צריכים להיעזר באופן עקבי ברעיונות חדשים, אסטרטגיות עסקיות, טקטיקות שיווקיות או סתם מקורות השראה. אלה יכולים לבוא בצורה קצרה או ארוכה. עם הקפדה על קריאה של ספרות לא משפטית, עורכי דין יכולים לשפר את עצמם ואת שיטות העבודה שלהם ולהרחיב את האופקים שלהם.

עורכי דין עסוקים, ועורכי דין רבים לא יקדישו זמן לקרוא ספר ארוך. אבל אם הם קוראים משהו מעשי כדי לשפר את הכישורים שלהם או את העסק שלהם זה עשוי להיות מעניין ולהוביל לשיפור.

איך להשיג לקוחות חדשים

אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מכירים אוהבים וסומכים עליהם. הפיכת אדם זר ללקוח חדש כרוכה בבניית אמון, יצירת ערך, שיתוף פעולה והשגת תוצאות יוצאות דופן. כדי להשיג זאת, עליך להבין את האתגרים העומדים בפני הלקוח העתידי שלך ולנסות לעזור לו לפתור את הבעיות שלו. חשבו על הוספת ערך מסוים, כגון רעיונות ועצות, עבור הלקוחות הפוטנציאליים החדשים שלכם לפני שאתם מבקשים התחייבות לשכ”ט.

 

אתה צריך לדעת ליישם מערכות שיעזרו לך להישאר מאורגן, לנהל את עומס התיקים שלך ולתקשר באופן קבוע עם לקוחות.

הטיפים מעשיים להבטחת תשלום מלקוחות

סוגים שונים של עורכי דין צריכים לנקוט באסטרטגיות שונות כדי לוודא שהם מקבלים תשלום. עורך דין נזקי גוף לדוגמא צריך לוודא ששם המשרד שלה מופיע בצ’ק הפשרה יחד עם הלקוח, מכיוון שאם זה נכנס לחשבון הבנק של הלקוח קודם, עורך הדין עלול לא לקבל תשלום מלא.

עבור חברות עם לקוחות פרטיים ועסקים קטנים, מומלץ לקבל ריטיינר מראש, כי אם אתה מחייב את הלקוחות שלך רק לאחר סיום העבודה, אתה עלול לא לקבל תשלום מלא על עבודתך.