יתרונות וחסרונות של העסקת סוכנות לשיווק דיגיטלי

חוק ושרותים משפטיים

בין אם אתה מקים עסק ובין אם אתה מנהל עסק כבר שנים, אתה יודע את חשיבות השיווק. מה אם אתה יכול להעביר את מאמצי הפרסום הדיגיטלי שלך למומחה? לשם נכנסות סוכנויות שיווק דיגיטלי. בעולם המקוון של ימינו, שיווק דיגיטלי הוא ככל הנראה מרכיב עיקרי באסטרטגיה הכוללת שלך.

מה עושה סוכנות שיווק דיגיטלי?
מהו שיווק דיגיטלי? מונח זה מתייחס לכל צורת שיווק הכוללת מכשירים כמו מחשבים, טלוויזיות וטלפונים ניידים. כמה צורות פופולריות של שיווק דיגיטלי כוללות מיילים, הודעות SMS, שיווק בתוכן ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

סוכנות שיווק דיגיטלי משתמשת באסטרטגיות אלה כדי לעזור לעסקים לבנות את המותג שלהם וליצור לידים. הם משתמשים בערוצים כמו מדיה חברתית, סרטונים ובלוגים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

בשנת 2020, עסקים רבים הגדילו את תקציב השיווק המקוון שלהם ב -50 אחוז בהשוואה לשנת 2016 . חלק מהעסקים הקטנים מטפלים במשימות שיווק פנימיות, אך אחרים פונים לסוכנויות שיווק וקידום אתרים לקבלת עזרה.

זה יכול להיות מאתגר לדעת מתי להיעזר בשירותי סוכנות. ראשית, שירותים אלה אינם בחינם. בנוסף, אתה עלול להסס לסמוך על גורם חיצוני.

בהתאם לצרכים שלך, עם זאת, ייתכן שתגלה שעבודה עם סוכנות דיגיטלית מובילה להזדמנויות צמיחה חדשות. זה עשוי גם לפנות כמות ניכרת מזמנך להתמקד במשימות אחרות.

אם אתה מתקשה לעמוד בקצב צרכי השיווק הדיגיטלי של החברה שלך, הגיע הזמן לבחון את האפשרויות שלך.

יתרונות שכירת סוכנות לשיווק דיגיטלי
במהלך השנים האחרונות תעשיית השיווק הדיגיטלי צמחה באופן אקספוננציאלי. בשנת 2018 השוק הגיע ל -192 מיליארד דולר ברחבי העולם . רק בארה”ב היא צפויה להגיע ל -120 מיליארד דולר עד 2021 . יש כיום אלפי משרות שיווק דיגיטלי, עם אנשי מקצוע להוטים שמחכים למלא אותם.

צמיחה זו מראה עד כמה חיוני כיום לשיווק דיגיטלי. עם משהו שחשוב להצלחה של העסק שלך, יש כמה סיבות שכדאי לשקול להעסיק מקצוען.

מומחיות מיידית מהמקצוענים
כבעל עסק, אתה תמיד לומד דברים חדשים. יש סיכוי טוב שאם תרצה, תוכל להיות מומחה לשיווק דיגיטלי. אולם פעולה זו תדרוש זמן, מאמץ וכסף, ויש כבר סוכנויות שיווק דיגיטלי בשירות מלא שיכולות לעזור.

לסוכנויות צוותים שלמים של אנשי מקצוע המתמחים באסטרטגיות שונות. הם כוללים מעצבים, קופירייטרים ומובילים ברשתות החברתיות. לכל אחד מהמומחים הללו חוויות משמעותיות בעבודה הספציפית שלהם. הם יודעים מה עובד ומה לא.

למומחי שיווק דיגיטלי ניסיון גם בערוצים שונים. הם יודעים איזה סוג של טקטיקות מתאימה ביותר לפרסומת בטלוויזיה, לפוסט ברשתות החברתיות או לאתר העסק שלך.

ללמוד את כל האסטרטגיות הללו בעצמך ייקח שנים, אך עם סוכנות תוכל לקבל גישה ברמה גבוהה של מומחיות.

נקודת מבט אובייקטיבית 
קשה לראות את החברה שלך מנקודת מבט של גורם חיצוני. אתה מתמודד עם כל היבט של העסק שלך כל יום, כך שקל להיתקע בפרטים קטנים. סוכנות תביא נקודת מבט חדשה ותעזור לך לראות את נקודות החוזק והחולשה של העסק שלך.

לא משנה עד כמה אתה יצירתי, אתה עלול להישרף ולהביא קמפיינים חדשים לעסק שלך. כמו כן, אם הייתה לך אסטרטגיה מוצלחת בעבר, אתה עלול להסס להסתעף. סוכנות יכולה לעזור לכם להבטיח שהקמפיין הבא שלכם יהיה רענן ומרגש. יהיו להם נתונים וסטטיסטיקה לגיבוי האסטרטגיות שלהם, כך שאינך צריך להסתמך על ניחושים.

בכל מאמץ השיווק הקיים שיש לכם, סוכנויות יכולות לספק נקודת מבט אובייקטיבית. יתכן שהם יוכלו להציע התאמות קטנות שעושות הבדל עצום.

הקטנת עומס העבודה ורשימות המשימות שלך
אחד הדברים הטובים ביותר בעבודה עם סוכנות דיגיטלית הוא כל הזמן שתחסוך. עבור עסקים קטנים רבים השיווק לוקח מספר לא מבוטל של שעות. מכיוון שאתה צריך לעדכן את מסעות הפרסום שלך, לעיתים רחוקות יש זמן השבתה.

חלק מהמשימות הכרוכות בשיווק דיגיטלי יכולות להיות מייגעות. פרסום ברשתות החברתיות באופן קבוע עשוי להיות מהנה בהתחלה, אך עבור אנשים רבים זה מזדקן מהר. סוכנות יכולה להוריד את החובות המשעממים האלה מהצלחת שלכם.

על ידי הסרת כמה פריטים קטנים יותר מרשימת המטלות שלך, תהיה לך הזדמנות להתמקד בתמונה הגדולה. תקבל יותר זמן לחשוב לאן אתה רוצה שהעסק שלך יגיע. יהיה קל יותר ליצור איזון בריא בין עבודה לעבודה.

סט כלים מיוחד
הטכנולוגיה הדיגיטלית מתפתחת כל הזמן. עבור סוכנויות שיווק דיגיטלי, העמידה בכלים העדכניים ביותר היא חלק מהתפקיד. יש להם את התקציב לרכוש תוכנות וחומרה חדשות כאשר הם זקוקים לכך. לעומת זאת, עבור עסקים קטנים, רכישת כלים אלה יכולה להכריע את התקציב שלך.

אם תחליט לרכוש תוכנת שיווק חדשה, יהיה עליך ללמוד כיצד היא עובדת. יתכן שתצטרך להכשיר את העובדים שלך. לסוכנויות יש את המשאבים להבטיח שהצוותים שלהם מוכנים להשתמש בכל הכלים החדשים.

מרבית תוכנות השיווק נועדו לספק נתונים אודות פעילות הלקוחות. תוכניות אלה יכולות להראות כמה אנשים מבקרים באתר שלך והאם הם לוחצים על קישורים כלשהם, למשל. כל זה מידע בעל ערך, אך הוא חסר תועלת אם אינך יודע לפרש וליישם אותו על אסטרטגיות השיווק שלך. סוכנות יודעת בדיוק להשתמש בכלים שלהם לקבלת החזר השקעה מיטבי.

חסרונות פוטנציאליים בהעסקת סוכנות לשיווק דיגיטלי
יש כמה חסרונות שאתה עלול להיתקל בהם אם תחליט להעסיק סוכנות. חשוב לקחת את הנושאים האפשריים האלה בחשבון אם תבחר להמשיך.

זכור שאם סוכנות אחת לא מסתדרת, אתה לא צריך לחזור ולעשות הכל בעצמך. ייתכן שיידרש מחקר וכמה ניסויים וטעויות כדי למצוא את ההתאמה הנכונה.

סוכנויות עשויות לא להבין ברמת הידע שלך בענף
יש כמה סוכנויות שמתמקדות בענף מסוים או סקטוריאלי. אולם רובם עובדים עם לקוחות במגוון שווקים. המשמעות היא שלא תהיה להם את רמת הידע שיש לך לגבי המוצרים והשירותים שלך. ייתכן גם שחברה כלל לא עבדה בתחום שלך.

אפילו סוכנות שעבדה עם מגוון לקוחות תזדקק לזמן כדי להבין את צרכי הלקוחות שלך. כל שוק שונה, ומה שעובד טוב עבור עסק אחד יכול להיות טעות עבור אחר. אתה לא רוצה לבזבז כסף על קמפיין שבסופו של דבר יפנה לקוחות פוטנציאליים.

כדי לנטרל חוסר ידע בתעשייה, תוכל לשכור חברה עם תוצאות מוכחות בתחומך. למרבה הצער, אין שום ערובה שתוכל למצוא אחת כזו.

הכרות היא לא מחקר מהיר
סוכנות מכובדת תבטיח שהיא מכירה את הלקוחות שלכם ואת מה שהם מחפשים. עם זאת, תהליך זה לוקח זמן. הסוכנות צריכה גם להיות בטוחה שהם מבינים את הקול והתדמית של המותג שלך.

כשתתחיל לעבוד לראשונה עם חברת שיווק, לא תוכל למסור אחריות מיד. יהיה עליך להקדיש זמן לבדיקת היעדים שלך ומאמצים שיווקיים קודמים עם הצוות שלהם. חשוב גם להרגיש בנוח עם הכיוון אליו הולכת הסוכנות. המשמעות היא תקשורת פתוחה וצ’ק-אין תכופים, שלוקחים זמן.

לאחר סיום קמפיין, הסוכנות תרצה לקבל משוב. זהו צעד מכריע כדי שיוכלו להסתגל ולהשתפר בהמשך. שוב זה ייקח קצת זמן וגישה מעשית לא תניב את התוצאות הטובות ביותר.

גם לחברות שיווק דיגיטלי יש לקוחות אחרים
אם אתה מתמודד עם השיווק שלך, העסק שלך הוא בראש סדר העדיפויות היחיד שלך. לעומת זאת, לסוכנויות יש מספר לקוחות, לרוב עד 20 לקוחות בו זמנית. סוכנות גדולה עשויה להכיל יותר מזה.

מרבית חברות השיווק מציעות רמות שונות של שירות. פירוש הדבר שעסק אחר שמשלם יותר מכם עשוי לקבל שירות טוב יותר.

סוכנות שיווק איכותית אמורה לגרום לכם להרגיש מוערכים ולהיות קלים להשגה אם יש לכם שאלות. באופן אידיאלי, לעולם לא תרגישו בעדיפות נמוכה, אך יהיה עליכם לזכור כי אינכם הלקוחות היחידים של הסוכנות.

אם אתה שוכר סוכנות וברור שאתה לא הדאגה העיקרית שלך, שקול להמשיך הלאה.

העבודה שלך מגולמת בהוצאות, העבודה שלהם לא
הזמן שלך יקר. כל שעות שאתה מבלה בשיווק הן שעות שאתה לא מוציא למשימות אחרות. עם זאת, הטיפול בשיווק דיגיטלי בבית הוא בדרך כלל זול יותר מאשר לעבוד עם סוכנות במשרה מלאה.

כשאתה מראיין סוכנים, חפש אחד שקוף לגבי מבנה העמלות שלו. גלה אם הם גובים תשלום אחיד, תעריף שעתי או סכום על סמך התוצאות.

שיווק דיגיטלי הוא תחום שבו אתה מקבל את מה שאתה משלם. זה יכול להיות מפתה לעגל פינות או לקבל את ההצעה הזולה ביותר שתוכלו לקבל. עם זאת, אסטרטגיה זו עשויה להסתיים בתגובה אם סוכנות אינה מסוגלת לספק תוצאות.

אמנם מחיר סביר הוא חיוני, אך דאג לעבוד עם חברה בעלת תיק מרשים. אם אתה יכול, חפש המלצות מלקוחות קודמים כדי לראות אם הם מרגישים שהם שווים את כספם.

 

שאלות נפוצות
כיצד עלי לבחור סוכנות לשיווק דיגיטלי לעבוד איתה?
לפני שתתחיל לחפש, שקול את הצרכים והתקציב שלך. אילו משאבים כבר יש לך, ואילו טקטיקות ניסית?

לאחר מכן, התחל לחקור אפשרויות סוכנות. ייתכן שתחליט לעבוד עם סוכנות מקומית או עם סוכנות מרוחקת. חפש ביקורות, קמפיינים קודמים ומידע על מחירים.

לאחר שמצאת כמה אפשרויות שנראות כמתאימות טוב, פנה. בקש התייעצות כדי לראות כיצד צוות השיווק שלהם יכול לעזור לך להגיע ליעדים שלך.