בית המשפט העליון קבע ששיתוף פוסט מהווה פרסום, לפיו ניתן לתבוע על פי חוק איסור לשון הרע

בית המשפט העליון קבע כי פעולת שיתוף SHARE בפייסבוק מהווה פרסום לפי חוק לשון הרע, בעוד ביצוע LIKE לא מהווה פרסום על פי החוק. בית המשפט קבע כי חוק איסור לשון הרע חל גם על פרסומים ברשת האינטרנט. בית המשפט ציין כי טוב יעשה המחוקק אם יעדכן את החוק, כך שיביא בחשבון את ההתפתחויות הטכנולוגית שחלו ויחולו. 

מאמר:  פסק דין: אופניים חשמליים אינם עונים להגדרת "רכב מנועי" שבחוק הפיצויים
הפוסט הקודם
הפוסט הבא

השאר תגובה